کد مطلب: ۱۶۰۲۶۶

خدمات‌رسانی جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام در ایام محرم

خدمات‌رسانی جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام در ایام محرم

ساعت کار جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام در ایام محرم جهت خدمات‌رسانی به شهروندان افزایش یافت.

مهندس عبدالحسین رحیمی از آمادگی جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در ایام محرم خبر داد و گفت: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و افزایش تقاضای شهروندان به منظور تهیه دام و ادای نذوراتشان، جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام این سازمان با حضور ناظر شرعی و دکتر دامپزشک از ساعت ٧ تا ١٩ به صورت پیوسته در خدمات‌رسانی به متقاضیان فعال خواهند بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهندس رحیمی با تاکید بر اهمیت سلامت شهروندان اظهار داشت: در مراکز عرضه دام بهداشتی دام خریداری‌شده قبل و بعد از ذبح توسط دامپزشک معاینه شده تا سلامت دام محرز شود.

وی افزود: علاوه بر حضور دامپزشکان این سازمان در جایگاه‌های مذکور، با هماهنگی‌های انجام‌شده با اداره کل دامپزشکی استان تهران در روزهای هشتم، نهم و دهم محرم تعداد دامپزشکان هر مرکز افزایش می‌یابد تا شهروندان با اطمینان خاطر و در اسرع وقت دام بهداشتی مورد نظر خود را تهیه کنند.

گفتنی است جایگاه‌های ثابت عرضه بهداشتی دام در مناطق چهار، هجده و پانزده شهرداری فعال هستند و شهروندان می‌توانند از ساعت ٧ تا ١٩ در ایام محرم به این مراکز مراجعه یا از طریق شماره تلفن 5505000 و سایت mayadin.tehran.ir اقدام کنند.

آدرس مراکز ثابت سازمان به شرح ذیل است:

منطقه 4: تهرانپارس، حکیمیه، خیابان سازمان آب (شهید برادران باباییان)، کوچه پیشوا

منطقه 15: بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکویی، نرسیده به بازار گل امام رضا (ع)

منطقه 18: بزرگراه آزادگان، بعد از ورودی احمدآباد مستوفی، گلستان سوم

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.