کد مطلب: ۸۹۷۳۱۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

جهش چشمگیر درآمد سیمان شرق در دی‌ماه / تناژ تولید و فروش سشرق صعودی شد

جهش چشمگیر درآمد سیمان شرق در دی‌ماه / تناژ تولید و فروش سشرق صعودی شد

بررسی گزارش فعالیت ماهانه سیمان شرق حکایت از آن دارد که این شرکت در دی‌ماه 1402 توانسته است مقدار تولید و فروش خود را نسبت به دی‌ماه سال گذشته با رشد خوبی همراه کند. به این ترتیب، درآمد ماهانه سیمان شرق نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جهش بزرگی روبه‌رو شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، نگاهی به گزارش دی‌ماه شرکت سیمان شرق نشان می‌دهد، مقدار تولید سشرق در این ماه نسبت به ماه گذشته یعنی آذر، تغییر خاصی نداشته و با کاهش 0.7 درصدی به 160 هزار تن رسیده است.

اما مقایسه تولیدات این شرکت با دی‌ماه سال گذشته رقم قابل توجهی را مخابره می‌کند؛ به طوری که تناژ تولید سیمان شرق در دی‌ماه امسال نسبت به دی‌ماه سال گذشته بیشتر از 54 درصد افزایش داشته و از 103 هزار و 887 تن در دی 1401 به رقم فعلی رسیده است.

تناژ تولید سشرق

تناژ فروش سشرق صعودی شد

همان‌طور که گفته شد مقدار تولید سیمان شرق در مقایسه با دی‌ماه سال گذشته افزایش داشته است. همین موضوع سبب شد تا سشرق مقدار فروش خود را نیز بالا ببرد؛ به طوری که تناژ فروش این شرکت در دی‌ماه امسال نسبت به دی سال گذشته حدود 65 درصد و در مقایسه با ماه گذشته یعنی آذر حدود 0.2 درصد افزایش داشته است. به این ترتیب سیمان شرق در دی‌ماه امسال موفق شد مقدار فروش خود را به 173 هزار تن برساند.

تناژ فروش سشرق

درآمد ماهانه سیمان شرق 120 درصد رشد کرد

بررسی گزارش ماهانه سیمان شرق نشان می‌دهد شرکت در دی‌ماه امسال تناژ فروش خود را نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داده است. همین موضوع در کنار افزایش نرخ فروش شرکت سبب شد تا درآمد ماهانه سشرق نسبت به دی‌ماه سال گذشته با افزایش 120 درصدی همراه شود.

درآمد سشرق

نمودار زیر، میانگین نرخ فروش شرکت سیمان شرق را طی یک سال اخیر نشان می‌دهد. همان‌طور که مشخص است نرخ فروش شرکت در دی‌ماه امسال نسبت به دی 1401 افزایش داشته و در مقایسه با آذرماه تغییری نداشته است.

نرخ فروش سیمان

به این ترتیب درآمد دی‌ماه سیمان شرق از 56 میلیارد تومان در دی‌ماه 1401 به 125 میلیارد تومان در دی‌ماه امسال رسید. همچنین درآمد شرکت در ماه گذشته نیز 124 میلیارد تومان ثبت شده بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.