خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۵۶۵۰

اوضاع امروز اقتصاد و بازارها به روایت تجارت‌نیوز

الاکلنگ ارز و طلا در روز آرام بورس / افزایش قیمت دلار و پیش‌بینی آینده لیر / وداع با پراید و در جستجوی وام‌های میلیاردی

الاکلنگ ارز و طلا در روز آرام بورس / افزایش قیمت دلار و پیش‌بینی آینده لیر / وداع با پراید و در جستجوی وام‌های میلیاردی

امروز قیمت دلار کمی افزایش یافت و قیمت طلا ارزان شد. در همین روز شاخص بازار سهام روز آرامی را پشت سر گذاشت و اندکی مثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۷ با 0.4 درصد افزایش، 11 هزار و 396 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۴ مهر تا ساعت ۱۷ با هزار و 200 تومان کاهش به 404 هزار و 900 تومان رسید.

قیمت سکه امامی نیز در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۷ با شش هزار تومان کاهش به سه میلیون و 963 هزار تومان رسید.

اما امروز در بازار سهام چه خبر بود؟ شاخص بازار سهام امروز با 661 واحد افزایش به 309 هزار و 646 واحد رسید. این رشد اندک شاخص بورس در حالیست که روز گذشته افت بیش از 10 هزار واحدی را تجربه کرده بود.

4 5852878721693779504

شاخص بازار سهام امروز را مثبت پشت سر گذاشت.

درباره وضعیت بورس امروز وزیر اقتصاد گفت: نوسانات بورس در حد فعلی قابل قبول است و ما سعی کردیم با عرضه سهام عمق بازار را افزایش دهیم که خوشبختانه تقاضا برای آن نیز وجود داشت.

همچنین امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد که پراید از رده خارج می‌شود.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت تولید شده پراید کمتر از 40 میلیون تومان است، گفت: فرایند خارج کردن از روند تولید خودروهایی که اعلام شده، در پایان سال جاری پایان خواهد یافت و قطعا یکی از مدل‌های قدیمی پراید تا چند روز دیگر از تولید خارج می‌شود.

امروز رئیس جمهور هم اظهارات اقتصادی داشت. رئیس جمهور با بیان اینکه در شرایط اقتصادی سختی هستیم، همه باید یکدیگر را یاری کنیم، گفت: ما راه دیگری جز فضای پرشکوه انتخابات نداریم ولو اینکه بگویید اشکال و ایرادی هست. علی ‌رغم همه آن‌ها تنها راه آینده کشور انتخابات است.

پیش‌بینی تداوم سقوط قیمت لیر و انتشار آخرین وضعیت کسب‌وکار در تابستان سال 98 از جمله اخبار مهم امروز بود.

Untitled 1 12 1

آخرین وضعیت کسب‌وکار در کشور حاکی از بهبود آن است.

همچنین امروز تجارت‌نیوز گزارشی درباره وام میلیاردی توسط بانک‌ها منتشر کرد و نوشت: گزارش میدانی تجارت‌نیوز از وضعیت وام‌دهی بانک‌ها نشان می‌دهد عموما وام‌های با مبالغ میلیاردی به شهروندان عادی داده نمی‌شود و دریافت اینچنین وام‌هایی کاری بس دشوار برای عموم و شاید راحت برای بعضی افراد خاص است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.