فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۴۲۱۳۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت تور کویر مرنجاب پاییز ۱۴۰۳/ هزینه میلیونی سفر یک روزه

قیمت تور کویر مرنجاب پاییز 1403/ هزینه میلیونی سفر یک روزه

نیمه دوم سال بهترین زمان برای سفر به دل کویر است. اگر دلتان هوس سفر کرده و فرصت محدودی نیز دارید تور یک روزه کویر مرنجاب در روزهای کوتاه پاییز انتخاب خوبی برای شما می‌تواند باشد.

به گزارش تجارت نیوز،

کویر مرنجاب یکی از زیباترین کویرهای ایران است که در نزدیکی اصفهان و در شهرستان آران و بیدگل قرار دارد. راه رفتن روهای رمل‌های شنی، دیدن آسمان پرستاره، دریاچه نمک مسیله یا همان دریاچه نمک آران و بیدگل از جاذبه‌های این سفر یک روزه است.

بهترین زمان سفر به کویر مرنجاب فصل‌های سرد سال، خصوصا فصل پاییز است، زیرا مسیر خشک و هوا مطبوع است و همچنین دمای هوا روزها حدودا 20 درجه و شب‌ها حدود 5 درجه است.

قیمت تور کویر مرنجاب

قیمت تور مرنجاب به عوامل مختلفی مانند نوع وسیله نقلیه، مدت‌زمان سفر، نوع محل اقامت، تعداد وعده‌های غذایی و غیره بستگی دارد.

به عنوان مثال قیمت یک تور یک و نیم روزه، با خدماتی شامل، لیدر دارای کارت گردشگری،  یک وعده صبحانه منو باز، یک وعده ناهار، یک وعده عصرانه، رفت و برگشت با اتوبوس VIP و بیمه مسافرتی و بدون اقامت، قیمتی حدود سه میلیون تومان و تور یک روزه دیگری شامل خدماتی مانند: وسیله نقلیه توریستی، یک وعده صبحانه، یک وعده ناهار  و پذیرایی عصرانه و اخذ مجوزهای لازم بیمه، حدود پنج میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.