خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۶۳۵۵

نایب رئیس اول اتحادیه طلای تهران پاسخ داد:

قیمت طلا پس از عید چه می‌شود؟

قیمت طلا پس از عید چه می‌شود؟

نایب رئیس اول اتحادیه طلای تهران می‌گوید: چنانچه قرار باشد در بازار ارز کنترلی از سوی بانک مرکزی شکل نگیرد و قیمت دلار به همین منوال افزایش یابد قیمت طلا پس از عید مجدد گران می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شیوع ویروس کرونا باعث شده که تعدادی از مردم سرمایه‌هایشان را به سمت طلا سوق دهند. همین افزایش سطح تقاضا قیمت انس جهانی طلا را گران کرده و منجر به آن شده که قیمت طلا در بازارهای داخلی ایران هم قبل از عید نوروز گران شود. اما آیا افزایش قیمت طلا پس از عید ادامه‌دار است؟

در همین حال نایب رئیس اتحادیه طلای تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا پس از عید چه می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: شیوع ویروس کرونا تمام معادلات جهان را برهم زده است. به دلیل شیوع این ویروس بسیاری از سرمایه‌گذاران به سمت خرید طلا روی آورده‌اند و تقاضا برای طلا در سطح دنیا افزایش یافته است.

مسعود یزدانی در ادامه اظهار کرد: همین افزایش سطح تقاضا برای خرید طلا باعث شد که انس جهانی طلا در مقطعی به کانال هزار و 700 دلار برسد؛ این در حالی است که طی یک روز قیمت طلا تا حدودی ارزان و انس جهانی طلا به قیمت یک هزار و 682 دلار رسید.

او تصریح کرد: چنانچه قرار باشد قیمت دلار به همین منوال افزایش یابد و بانک مرکزی نیز کنترلی بر قیمت دلار نداشته باشد معتقدیم که قیمت طلا پس از عید گران خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.