خبر مهم:

کد مطلب: ۴۴۲۱۱۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در سامانه ثبت وام کرونا / امکان درخواست وام یک میلیون تومانی نیست

اختلال در سامانه ثبت وام کرونا / امکان درخواست وام یک میلیون تومانی نیست

سامانه http://refahi.ir/  که برای ثبت درخواست متقاضیان وام یک میلیون تومانی کرونا معرفی شده است، اختلال دارد و امکان ثبت درخواست وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سامانه http://refahi.ir/ که برای ثبت درخواست متقاضیان وام یک میلیون تومانی کرونا معرفی شده، با اختلال مواجه است و امکان ثبت درخواست وجود ندارد.

برای اطمینان حاصل شدن از اختلال در سامانه، لینک این سامانه که در سایت سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار دارد نیز امتحان شد اما علاوه بر این که سامانه سازمان هدفمندی عمل نمی‌کند، سامانه رفاهی نیز با اختلال مواجه است.

براساس اظهارات محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، سرپرست خانوار تمام ۲۳ میلیون خانواری که یارانه نقدی می‌گیرند می‌تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده کنند. بر این اساس متقاضیان می‌توانند بدون آنکه مراجعه‌ای به بانک داشته باشند از طریق وب سایت درخواست خود را ارائه کنند.

به گفته رئیس سازمان برنامه بودجه، یک میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد برای خرید اقلام و تجهیزات مورد نیاز در اختیار سرپرستان خانوار قرار خواهد گرفت(تسنیم)

رئیس جمهور نیز در روز ۱۸ فروردین با اشاره به مصوبه درباره اعتباری که به خانوارها تعلق می‌گیرد، گفت: حدود ۲۳ میلیون خانوار یارانه ماهانه دریافت می‌کنند، یک اعتبار یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند که به تدریج و البته از ماه‌های بعد از یارانه ماهانه آنها در طول ۲۴ ماه کسر می‌شود.

اختلال در سامانه رفاهی برای ثبت درخواست وام یک میلیون تومانی کرونا در روز ۲۰ فروردین ماه. 2 عملکرد کند سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در روز ۲۰ فروردین ماه سال ۹۹

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.