کد مطلب: ۴۶۰۰۸۸

یک کارشناس بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت خودرو در هفته بعد چه می‌شود؟

قیمت خودرو در هفته بعد چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار خودرو می‌گوید: خرید و فروش در بازار خودرو رونق دارد و قیمت خودرو روزانه در حال افزایش است. احتمالا قیمت خودرو در هفته آینده مجدد روند با نوسانی داشته باشد.

یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا تقاضا برای خرید خودرو وجود دارد یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: خرید و فروش در بازار خودرو رونق دارد و قیمت خودرو روزانه در حال افزایش است. خودرو در این هفته نسبت به هفته گذشته تا حدودی گران شد. بیشتر کسانی که در بازار حضور دارند، خریدار خودرو هستند. احتمالا قیمت خودرو در هفته آینده مجدد روند با نوسانی داشته باشد.

فیروز نادری به قیمت خودرو پراید در بازار اشاره کرد و افزود: در میان خودروهای داخلی پراید، پژو ۲۰۶، پرشیا و پژو ۴۰۵ از جمله خودروهایی هستند که در سطح بازار متقاضی‌ بیشتری دارند. به عنوان مثال طی سه هفته گذشته خودرو پراید با قیمت ۶۸ میلیون تومان معامله شد اما امروز دیگر این قیمت نیست.

او به علت افزایش قیمت خودروهای داخلی اشاره کرد و گفت: علت افزایش قیمت خودرو می‌تواند به نبود قطعه ارتباط داشته باشد. آنچه به نظر می‌رسد خودروسازان فعلا خودرویی را به مردم تحویل نمی‌دهند. بنابراین در آینده تعداد خودروهای ناقص در انبار خودروسازان بیشتر می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.