خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۰۴۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

دامنه نوسان بورس چقدر شد؟ / اتفاقات مهم دیروز برای بازارها

دامنه نوسان بورس چقدر شد؟ / اتفاقات مهم دیروز برای بازارها

بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی ۲ تا مثبت ۶ به دامنه جدید منفی ۳ تا مثبت ۶ تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بالاخره تصمیم جدیدی درباره دامنه نوسان بورس گرفته شد و از منفی ۲ تا مثبت ۶ به دامنه جدید منفی ۳ تا مثبت ۶ تغییر کرد. اما به جز این خبر، دیگر چه اخباری برای بازارها در امروز مهم هستند؟

ـ محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هیات‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مصوب کرد تا دامنه نوسان قیمت‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه به مثبت ۶ و منفی ۳ افزایش یابد.

ـ قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز شنبه ۲۸ فروردین با ۷,۲۰۰ تومان کاهش، یک میلیون و ۳۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

ـ روز شنبه،دلار ۹۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و قیمت دلار به بهای ۲۴ هزار و ۸۴۰ تومان رسید.

ـ آگهی افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، توسعه و عمران شهرستان نائین، بیمه کارآفرین و سیمان هگمتان در سامانه کُدال منتشر شد.

ـ رئیس «صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه» اعلام کرد : تولید واکسن ضد کرونا «اسپوتنیک وی» روسی به زودی در ایران و صربستان آغاز می‌شود.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها باید به نرخ‌های سود مصوب شورای پول و اعتبار پایبند باشند و در این زمینه معاونت نظارت بانک مرکزی با تخلفات برخورد خواهد کرد.

ـ نشست مشترک معاونان و وزیران خارجه ایران و ۱+۴ پس از یک ساعت و نیم پایان یافت. این نشست درباره چشم‌انداز بازگشت آمریکا به برجام و چگونگی اطمینان یافتن از اجرای کامل و موثر برجام توسط تمامی طرف‌های برجام و نیز چگونگی ادامه مسیر انجام شد.

ـ رئیس سازمان بورس در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی در مورد نرخ تسعیر ارز در سال گذشته اعلام کرد،‌ تسعیر برای نرخ یورو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و برای دلار ۱۱ هزار تومان تعیین شد.

ـ نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: کاهش قدرت خرید سبب شده که مردم به جای خرید طلا و سکه، بدلیجات یا نقره بخرند!

ـ بررسی جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صمت حاکی از افزایش ۴۰ تا ۱۱۳ درصدی برنج، گوشت و شکر در اسفندماه سال ۱۳۹۹ نسبت به ماه مشابه سال ۱۳۹۸ است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.