کد مطلب: ۵۷۷۱۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت امروز ۱۳ شهریور چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت امروز ۱۳ شهریور چقدر شد؟

امروز در اولین روز معاملاتی هفته جاری ارزش سهام عدالت افزایش پیدا کرد و به ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت با تاثیرپذیری از روند کلی بازار به ۱۲ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته روند افزایشی را داشت و حدودا ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را ثبت کرد.

امروز ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت به هفت میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید. همچنین ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۷۵۸ هزار تومان رسید. در پایان بازار امروز پتروشیمی جم و شرکت مخابرات ایران دو نماد بسته و متوقف بازار بودند که در سبد سهام عدالت تاثیری نگذاشتند.

13ش

بورس امروز چگونه بود؟

امروز شاخص کل بورس در پایان بازار با ۲۰ هزار واحد مثبت و حدودا ۱٫۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با ۹۰۵۴ واحد مثبت و حدودا دو دصد رشد در محدوده ۴۶۴ هزار واحد قرار گرفت. امروز فارس، میدکو و نوری بیشترین تاثیر مثبت را در بازار سهام گذاشتند و بیشترین تراکنش‌ها هم برای شستا، شبندر و برکت ثبت شد.

امروز بزرگان گروه پتروشیمی سبزپوش بودند. نوری، پترول، آریا و شگویا از برترین نمادهای مثبت گروه پتروسیمی بودند. همچنین امروز روند معاملات گروه خودرویی نیر تا حدی متعادل بود در پایان بازار هم خودور، خگستر و خپارس با تحرکات مثبت به پایان رسیدند. همچنین امروز خساپا روندی منفی را ثبت کرد.

برای مطالعه بیشتر گزارش سهامداران کدما بخوانند! / رشد ۸۲ درصدی درآمد ماهانه کدما را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.