کد مطلب: ۵۷۷۱۱۳

بررسی صورت مالی شرکت معدنی دماوند

سهامداران کدما بخوانند! / رشد ۸۲ درصدی درآمد ماهانه کدما

سهامداران کدما بخوانند! / رشد ۸۲ درصدی درآمد ماهانه کدما

در آخرین گزارش منتشر شده شرکت معدنی دماوند، این شرکت در مجموع یک میلیارد و ۳۷۵ میلیارد تومان درآمد داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین گزارش صورت مالی ماهانه که شرکت معدنی دماوند(کدما) در سایت کدال منتشر کرده است، نشان می‌دهد این شرکت در یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ماه سال جاری در مجموع یک میلیارد و ۳۷۵ میلیارد تومان فروش داخلی داشته است. این در حالی است که جمع فروش داخلی و صادراتی این شرکت در چهار ماه نخست به ۲۱ میلیارد تومان رسیده است. همچنین بیشترین فروش داخلی این شرکت در مرداد ماه ۱۲,۰۳۲ تن تراورتن به مبلغ یک میلیارد و ۳۷۵ میلیارد تومان بوده است.

در تیر ماه سال جاری کدما در مجموع ۷۵۴ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده بو. در واقع فروش یک میلیارد و ۳۷۵ میلیونی مرداد ۸۲ درصد رشد را نسبت به تیر ماه داشته است.

در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته این نماد با ۱٫۹۹ درصد افت در قیمت ۲۳ هزار و ۲۴۳ هزار تومان بسته شد. این در حالی بود که مدتی است این نماد با صف فروش همراه است.

شرکت معدنی دماوند با نماد «کدما» در تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۸ در فهرست شرکت‌‌های بورس و اوراق بهادار ثبت شد. این شرکت بعد از گذشت دو سال و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۰ در بازار سرمایه عرضه و مورد معامله قرار گرفت. کدما در بین گروه استخراج کانه‌های فلزی قرار گرفته است. هم گروهی‌های این نماد در بازار سرمایه «کاما»، «ومعادن»، «کچاد»، «کروی»، «کگل» و «کنور» هستند.

«کدما» در سال ۱۳۸۰ با قیمت ۶۷۰ تومان به سهامداران عرضه شد و در سال جاری به ۲۴ هزار و ۸۸۲ هزار تومان رسیده است. این نماد از سال ورود به بازار سهام تا به امروز حدودا ۳۶۱۳ درصد بازدهی داشته است.

آخرین آگهی افزایش سرمایه این شرکت، در سال ۱۳۹۹ بوده است. افزایش سرمایه «کدما» از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ ۲۲ میلیارد تومان با هدف افزایش ظرفیت تولید مجتمع سرب دونا بوده است.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید گزارش ۵۰ میلیارد تومان درآمد ماهانه بورس / درآمد بورس از کارمزد معاملات چقدر است؟ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کدما رفت تو اصلاح

  • بریزید تورو خدا

    چرا دس دس میکنن هی بحث میارن پولو بریزن بحساب بابا

  • ناشناس

    یک میلیاردو۳۷۵میلیارد جلل خالق

    • سیدحسین

      ???????

  • ناشناس

    دوستان اینها یک تبلیغ پوچ به جهت فروختن سهم در صف فروش خودشان هستند کدما تا ۸۰۰۰ تومان اصلاح دارد این سهم کاملا رانتی ومافیایی است هرگز به آن ورود نکنید وبه سابقه سهم با اصلاحات چندین ماهه نگاه کنید در مبلغ ۸۰۰۰ تومان ارزنده است

    • سیدحسین

      موافقم دوست عزیز.واینکه الان شد۶۸۰۰که بازم زیاده وتا۳تومن میادپایین شایدم۲تومن!؟

  • ناشناس

    حداقل تاسی تومان بره بعد بره اصلاح کله اش به بادی بخوره

  • بختیارمحمدی هستم

    اقای کارشناس میخاهی بزوربازاربورس بریزش برسونی چه خستگی دارد ازکدوم کوه،رفته بالا نه هیچ خسته ای،وجودنداردخودت خسته هستی،

  • سیدحسین

    فریب نخوریددوستان هر سهم هرچقدرم خوب باشه زمان داره ورودش حداقل تقریبی،سهم از۷تومن رسیده به ۲۳تومن تازه ۱۸مرداد۲۸۱۴۳تومن که خالی کردندسرمردم بیچاره!؟پارسال شده اینقدروول کنید این سهم تاحداقل۱۶تومن باید اصلاح کنه البته تنهاسهمیه که یا بسته است یاناظرپیله میکنه یامدیرعاملش ازبدی سهمش میگه!!!!!!؟بدردافرادریسک پذیردرحدبالامیخوره!؟نه هرکس!؟خودمم دارمش ولی۷۸۰۰تومن خریده بودم نه۲۳تومن!؟بعدازظهرهای سال تجربه اینارو گفتم تابعضیابیخودی واردش نشندکه ضررش بسیارآزاردهندست همینطور که سودش جذابه!؟خوددانید.

  • ناشناس

    سلام‌بنده ۱۷ شهریور سهام را خریدم‌ آیا افزایش سرمایه به من تعلق میگیره با توجه به اینکه ۲۷ شهریور افزایش سرمایه ثبت شده

  • ناشناس

    آقای مدیر عامل محترم باسلام لطفاً یه نگاهی به قیمت سهام شرکت وفعالیت حقوقی سهم وچند ماه ریزش پی
    در پی آن بکنید

  • سیدحسین

    ازکدماخارج شید،کدمای قبل نیست به هیچوجه،مخصوصاکم تجربه هاوانهایی که پرتفوی زیر۵تومن ۱۰تومن دارند!؟بازم ریزش داره متاسفانه!بازم خوددانید.