خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۱۱۹۳

خرید آپارتمان در مشهد چقدر هزینه دارد؟ / مناطق ارزان‌تر مشهد برای خرید خانه کدامند؟

خرید آپارتمان در مشهد چقدر هزینه دارد؟ / مناطق ارزان‌تر مشهد برای خرید خانه کدامند؟

با توجه به قیمت مسکن در مشهد و نرخ خرید و فروش آپارتمان مسکونی در محله‌های کرج، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق مشهد به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت و نیازمندی‌های دیوار، لیستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان ۲ تا ۵ سال در برخی از مناطق و محلات مشهد تهیه شده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر، شهر جدید گلبهار با متوسط قیمت ۴.۸ میلیون تومان در کنار محله‌های طبرسی شمالی و بلوار توس با قیمت در کانال ۵ میلیون تومان ار مناطق ارزان قیمت مشهد برای خرید آپارتمان هستند.
با توجه به متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهرک ابریشم، شهر جدید هشتگرد و ملارد کرج که ارزان‌ترین مناطق کرج هستند می‌توان دریافت که مناطق ارزان کرج و مشهد حدودا هم قیمت هستند.

ایثارگران، سیدی، ابوطالب و محله طلاب محله‌های هستند که در ۱۰ روز گذشته اگهی‌های دیوار با متوسط قیمت در محدوده ۶ تا ۸ میلیون تومان ثبت شده است. در کرج محله‌های ماهدشت، محمدشهر و محلاتی با متوسط قیمت در همین کانال آگهی می‌شوند.

محله‌های شهید مطهری شمالی و عبدالمطلب در ۱۰روز گذشته با متوسط قیمت ۹ میلیون تومان ثبت شده‌اند. همچنین محلات قاسم‌آباد (شهرک غرب)، الهیه، موسوی قوچانی و محله سرافرازان از محلاتی هستند که در کانال ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان ثبت شده است. در مقابل محلات منظریه، کیان مهر، شاهین ویلا و فردیس کرج در همین محدوده قیمت اگهی می‌شوند.

صیاد شیرازی، اقبال و دانشجو در مشهد از محلاتی هستند که با متوسط قیمت ۱۷ میلیون تومان ثبت شده‌اند. هفت تیر با متوسط قیمت ۱۸ میلیون تومان، وکیل‌آباد و رضاشهر با متوسط قیمت ۱۹ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

محله‌های فرامرز عباسی و آزادشهر و هاشمیه با متوسط قیمت ۲۰ میلیون تومان در اگهی‌های سایت دیوار در کنار محله‌های فرهنگ و محله هنرستان با متوسط قیمت ۲۱ میلیون تومان از مناطق گران قیمت مشهد برای خرید خانه هستند. در مقابل گران قیمت‌ترین محلات کرج برای خرید خانه ۲۹ و ۳۴ میلیون تومان است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق و محلات مشهد را مشاهده می‌کنید.

1 page 0001 4

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.