خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۴۰۲۸

قیمت جدید مرغ و روغن چه زمان اعلام می‌شود؟

قیمت جدید مرغ و روغن چه زمان اعلام می‌شود؟

وزیر اقتصاد گفته بود قیمت‌های جدید مرغ، گوشت، تخم مرغ و لبنیات امروز تعیین تکلیف می‌شود. حالا ستاد تنظیم بازار اعلام کرده که قیمت‌های جدید از فردا ۲۲ اردیبهشت ماه اعلام و اعمال می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اطلاعیه سازمان تنظیم بازار قیمت‌ جدید روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات از فردا ۲۲ اردیبهشت ماه مشخص می‌شود.

قرار است قیمت‌های جدید از فردا توسط اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوط به واحدهای صنفی ابلاغ می‌شود و این واحدها مجازند که به تدریج از فردا پنج شنبه، ۲۲ اردیبهشت،‌ قیمت‌های جدید را اعمال کنند.

در این اطلاعیه آمده است: « بر اساس پیشنهاد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب ستاد تنظیم بازار، سقف قیمت کالاهای مذکور (روغن،‌ مرغ،‌تخم مرغ و لبنیات) تعیین و مقرر گردید از طریق اتحادیه‌ها و تشکلهای مربوطه به واحدهای صنفی ابلاغ و از روز پنج شنبه مورخ ۲۲/۲/۱۴۰۱ به تدریج مجاز به اعمال قیمتهای جدید باشند. استانداران نسبت به متناسب سازی قیمت کالاها در هر استان و نظارت بر رعایت قیمتها، اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.»

یارانه کدام کالاها حذف نمی‌شود؟

در اطلاعیه سازمان تنظیم بازار تاکید شده که «یارانه نان و دارو همانند گذشته برای تمامی دهک‌ها و اقشار جامعه برقرار بوده و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نمی‌شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.