کد مطلب: ۶۵۵۴۹

دهم مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه

دهم مرداد ماه، آخرین مهلت ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه

اداره امور گواهینامه ‌های حرفه ‌ای سازمان بورس آخرین مهلت ثبت نام بیست و هفتمین دوره آزمون ‌های بازار سرمایه را روز یکشنبه (9 مرداد) اعلام کرد.رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای ضمن اعلام اینکه روز یکشنبه دهم مردادماه مهلت ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه به پایان می‌رسد، تأکید کرد در این

f37847cd7054b757f8379bf12f54ff55_XL.jpg اداره امور گواهینامه ‌های حرفه ‌ای سازمان بورس آخرین مهلت ثبت نام بیست و هفتمین دوره آزمون ‌های بازار سرمایه را روز یکشنبه (9 مرداد) اعلام کرد.رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای ضمن اعلام اینکه روز یکشنبه دهم مردادماه مهلت ثبت نام در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه به پایان می‌رسد، تأکید کرد در این دوره آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه با تغییرات جدید به صورت قلم و کاغذی در تهران و 7 حوزۀ دیگر به طور هم زمان برگزار می‌ شود.
حیدر فروغ نژاد هم چنین اعلام کرد دانشجویانی که حداکثر تا پایان اسفندماه سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند می‌توانند در این دوره از آزمون‌ها ثبت نام کنند. لازم به ذکر است در صورتی که فردی بدون رعایت شرایط فوق در آزمون ثبت نام و شرکت نماید، آزمون وی ابطال خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، فروغ نژاد با اشاره به مصوبۀ اخیر هیات مدیره سازمان بورس، تأکید کرد در حد نصاب و تعداد سؤالات آزمون‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه تغییراتی به شرح زیر ایجاد شده که این تغییرات از همین دوره اعمال خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای هم چنین اعلام کرد ثبت نام دوره جدید آزمون‌های الکترونیکی بازار سرمایه از روز چهارشنبه سیزدهم مردادماه سال جاری آغاز خواهد شد.
برای ثبت نام و اطلاع از برنامه زمان‌بندی و سایر اطلاعات مورد نیاز به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.