کد مطلب: ۱۳۷۱

دومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو آغاز به کار کرد

دومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات با هدف ایجاد ارتباط موثر با تولیدکنندگان و سایر دست اندرکاران صنعت خودرو روز جاری در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا هشتم اردیبهشت ماه برپا خواهد بود، مجموعه ای از قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین به معرض دید عموم

دومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات با هدف ایجاد ارتباط موثر با تولیدکنندگان و سایر دست اندرکاران صنعت خودرو روز جاری در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه که تا هشتم اردیبهشت ماه برپا خواهد بود، مجموعه ای از قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین به معرض دید عموم گذاشته شده است.

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این دوره از نمایشگاه نسبت به نخستین دوره آن، از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده است.

علی اکبر بخشی افزود: استقبال گسترده شرکت کنندگان از دومین دوره نمایشگاه، نشان دهنده آن است که مسئولیت ما در اتحادیه به مراتب بیشتر شده است.

وی اضافه کرد: هدف نهایی ما از برگزاری چنین نمایشگاهی این است که بتوانیم در آینده برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو را بر عهده بگیریم چرا که این موضوع حق مسلم اتحادیه صنف فروشندگان لوام یدکی خودرو است.

بخشی با بیان این که در نخستین دوره نمایشگاه حدود 25 شرکت حضور داشتند، گفت: در نمایشگاه امسال حدود 85 غرفه برپا شده و از نظر فضای نمایشگاهی نیز تقریبا 200 درصد توسعه داشتیم که نشان دهنده استقبال فعالان این حوزه است.

وی برگزاری این نمایشگاه را نقطه عطفی در تاریخ صنف لوازم یدکی دانست و گفت: برگزاری نمایشگاه یکی از بهترین راه های برون رفت از اقتصاد سنتی و ایجاد رونق و پویایی در صنف است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.