کد مطلب: ۱۷۵۸۳۹

امضای ۵۰ نماینده پای استیضاح ربیعی

امضای 50 نماینده پای استیضاح ربیعی

نماینده مردم سبزوار در مجلس از استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی خبر داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از تدوین و امضای طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی بیش از 50 نفر از نمایندگان در پارلمان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین مقصودی با اشاره به اینکه وزیر کار در جلسه رای اعتماد قول‌ داد تا اوضاع وخیم کارگران در کشور را بهبود دهد، افزود: متاسفانه تاکنون ربیعی وعده‌های خود را عملیاتی نساخته و تمهیداتی هم برای مشکل آن‌ها اندیشیده نشده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: صندوق‌های بازنشستگی هم وضعیت مناسبی نداشته و بازنشستگان از این موضوع ناراضی هستند.

مقصودی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جایگاه حساس و رسالت خطیری را بر عهده دارد و ادغام چند وزارتخانه و تشکیل وزراتخانه‌ای به نام تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدا هم اشتباه بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با تاکید بر اینکه ربیعی نظارت مناسبی بر زیر مجموعه خود ندارد، گفت: شخصی باید سکاندار وزارت کار می‌شد که جوان و فعال‌تر بود.

وی افزود: طرح استیضاح ربیعی پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان در هفته آینده تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد.

مقصودی گفت: استیضاح وزیر کار تعاون و رفاه امور اجتماعی در 26 محور تدوین شده است.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.