فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۴۱۹۳۶

چرا دوج کوین توکن محبوب ایلان ماسک است؟ / افزودن لوگوی دوج به حساب توییتری ماسک

چرا دوج کوین توکن محبوب ایلان ماسک است؟ / افزودن لوگوی دوج به حساب توییتری ماسک

ایلان ماسک همواره با توییت‌ها و ابراز علاقه خود به دوج کوین، به حمایت از این توکن پرداخته است. دلیل حمایت ثروتمندترین فرد جهان از دوج چیست؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک،‌ مدیرعامل خودروسازی تسلا که یکی از شخصیت‌های مهم دنیای ارزهای دیجیتال است، همواره علاقه خود به میم‌کوین دوج کوین را نشان داده است. قیمت این توکن نیز اغلب تحت تاثیر اظهارنظرهای این بیلیونر در توییتر قرار می‌گیرد. علاقه ایلان ماسک به دوج کوین در نوع خود جالب است،‌ چرا که ماسک با وجود رمزارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم، از دوج کوین حمایت می‌کند.

دلیل علاقه ایلان ماسک به دوج کوین چیست؟

ماسک با حضور در جلسه شورای رسانه وال استریت ژورنال در سال جاری، توضیح داد که چرا دوج کوین، توکن مورد علاقه وی است. مدیرعامل تسلا اظهار کرد که علاقه وی به دوج کوین، فراتر از توانایی‌های این توکن در بازار رمزارزها است و به ذات طنزآمیز آن مرتبط است. با وجود تاثیر ایلان ماسک بر فضای رمزارزی، وی تاکید کرد که حمایت وی، توصیه‌ای برای خرید و سرمایه‌گذاری در این میم‌کوین نیست.

تغییر لوگوی توییتر و قرارگیری لوگوی دوج کوین در صفحه ماسک

به‌دنبال تغییر رسمی لوگوی توییتر از پرنده آبی رنگ مشهور به نماد X، ایلان ماسک تصویر پروفایل توییتر خود را به یک X سفید ساده تغییر داده است. در کنار تغییرات مذکور، ایلان ماسک به‌صورت مرموزانه‌ای، نماد Ð توکن دوج‌کوین را در کنار موقعیت مکانی خود و در کنار حرف X قرار داده است. قیمت این توکن در بیست و چهار ساعت گذشته با رشد دو درصدی همراه بوده است و در حال حاضر با قیمت 0.074 دلار در بازار معامله می‌شود.

دوج کوین

رابطه ایلان ماسک و دوج

ارتباط بلندمدتی بین ثروتمندترین فرد جهان و دوج کوین وجود دارد. وی پیش‌تر در برنامه مشهور تلویزیونی شب شنبه زنده (Saturday Night Live) به تبلیغ این میم‌کوین پرداخته است و حتی از این توکن برای پسر خود نیز خریداری کرده است. وی علاقه خود برای همکاری با توسعه‌دهندگان جهت توسعه کاربردهای این توکن نیز ابراز کرده است.

برای اثبات حمایت خود از این میم‌کوین، ماسک برای مدت کوتاهی پس از خرید توییتر، لوگوی آن را به شکل دوج کوین تغییر داد. مدیرعامل صرافی بزرگ بایننس، چانگ پنگ ژائو نیز اظهار کرده است که حمایت‌های ماسک از دوج، یکی از دلایلی است که این میم‌کوین به بقای خود ادامه داده است.

حفظ پرداخت با دوج‌کوین در تسلا

شرکت خودروسازی تسلا به‌تازگی تغییراتی را در نحوه پرداخت اعمال کرده است. بر اساس این تغییر، رمزارز بیت کوین کدهای منبع صفحه پرداخت این شرکت حذف شده است، اما دوج کوین همچنان به‌عنوان یکی از روش‌های پرداخت فعال است. برخی باور دارند که دلیل حذف این رمزارز از روش‌های پرداخت، اعمال نظارت‌ها و سختگیری‌های قانونی است. با این وجود، تسلا تاکنون بیانه‌ای رسمی در‌این‌باره منتشر نکرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.