خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۳۷۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

برگزاری اولین مزایده NFT کفش‌های جدید برند آدیداس

برگزاری اولین مزایده NFT کفش‌های جدید برند آدیداس

برند ورزشی آدیداس قصد دارد تا کلکسیون 100 جفتی از کفش‌هایی را عرضه کند که دارایی همسان دیجیتالی به شکل NFT هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اعلام شرکت آدیداس، کلکسیون جدید این برند با همکاری برند BAPE که شامل 100 جفت کفش سفید رنگ به‌همراه همسان دیجیتالی آن به‌صورت NFT در بیست و دوم آگوست عرضه خواهد شد. این اولین باری نیست که برند آدیداس تصمیم به حضور در فضای NFT و متاورس گرفته است. با این وجود، این اولین مزایده آنلاین NFT خواهد بود که آدیداس قصد برگزاری آن را دارد.

جزئیات کلکسیون آدیداس و BAPE

برند ورزشی مشهور آدیداس محصول مشترک جدیدی را با شرکت BAPE تولید کرده است. این کلکسیون شامل 100 کفش ورزشی سفید رنگ سه خط شماره 84 به‌نام Triple-White Forum 84 BAPE Low است که به تنها یکبار تولید خواهند شد.

ویژگی منحصر به‌فرد این کلکسیون ورزشی این است که هر کفش به‌همراه همسان دیجیتالی خود به شکل NFT عرضه خواهد شد.

احتمالا نسخه دیجیتالی هر جفت کفش در فضای متاورس و به عنوان پوشیدنی برای آوارتارها قابل استفاده باشد. کفش‌های تولید محدود این کلکسیون دارای شکل ستاره چاپ شده و لوگوی برند BAPE بر روی کفش خواهند بود.

برگزاری اولین مزایده NFT توسط آدیداس

فروش نسخه دیجیتالی توسط استودیو آدیداس و به صورت مزایده در پلتفرم آدیداس کالکت برگزار می‌شود. تنها 100 NFT اتریومی به مزایده گذاشته خواهند شد و هر اثر NFT را می‌توان با یک جفت کفش از این کلکسیون معامله کرد.

این مزایده از بیست و دوم تا بیست و پنجم آگوست برگزار می‌شود و خریدارانی که در گذشته از کلکسیون‌ Soles برند آدیداس و یا اعضای (B)APETAVERSE در زمان مزایده امکان امتیاز اضافه 10 درصدی در زمان مزایده خواهند داشت.

آغاز مزایده با قیمت 0.3 اتر (حدود 550 دلار) خواهد بود و سقفی برای قیمت پیشنهادی تعیین نشده است.

100 برنده این مزایده، می‌توانند نسخه دیجیتالی همسان کفش خود را از بیست و ششم سپتامبر از طریق آدیداس کالکت دریافت کنند. ارسال نسخه فیزیکی کفش‌ها از اکتبر سال جاری خواهد بود.

هر جفت کفش از این کلکسیون دارای یک چیپ NFC در بخش چپ هستند که به مالک کفش اجازه می‌دهد تا بتواند به گواهی NFT خود، از طریق اسکن توسط تلفن همراه دسترسی پیدا کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.