خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۵۰۵۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حمایت ایلان ماسک از نامزد ریاست جمهوری حامی ارز دیجیتال

حمایت ایلان ماسک از نامزد ریاست جمهوری حامی ارز دیجیتال

ایلان ماسک حمایت خود از ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری 2024 حامی ارز دیجیتال را اعلام کرده است.

ایلان ماسک، مدیر ارشد تکنولوژی پلتفرم X (توییتر سابق) و مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس ایکس حمایت خود از ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده آمریکا را اعلام کرده است. ماسک در پادکست Tucker on Twitter اظهار کرد که راماسوامی، نامزدی مستعد و جوان‌ترین نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری‌خواه این کشور است.

حمایت راماسوامی از فضای ارز دیجیتال در آمریکا

ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری سال 2024 ریاست جمهوری آمریکا و اهل ایالت اوهایو است که 38 سال سن دارد. وی شرکت زیست دارویی خود را در سال 2014 تاسیس کرده است. این نامزد انتخاباتی تاکنون دیدگاه مثبت خود درباره ارزهای دیجیتال و حوزه دیفای را اعلام کرده است.

بر اساس دیدگاه وی، فضای فعالیت شرکت‌های ارز دیجیتال در ایالات متحده آمریکا باید بهبود یابد. وی همچنین در کنفرانس بیت کوین میامی 2023 اعلام کرد که حامیان این نامزد ریاست جمهوری، می‌توانند کمک‌های مالی به کمپین وی را به‌صورت بیت کوین ارسال کنند. راماسوامی در این کنفرانس با نمایش کد کیو آر به شرکت‌کنندگان، پرتال ارسال کمک‌ به‌صورت ارز دیجیتال خود را معرفی کرد. تعدادی از حامیانی که مبالغ تا سقف 6 هزار و 600 دلار را به این کمپین اهدا کنند، توکن‌ غیرقابل تعویضی (NFT) دریافت خواهند کرد.

رقابت نامزدهای حامی ارز دیجیتال از احزاب مخالف

ویوک راماسوامی تنها نامزد ریاست جمهوری 2024 نیست که حمایت رسمی خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده است. رابرت کندی جونیور از حزب دموکرات، اولین نامزدی بود که قابلیت اهدای کمک‌های مالی از بیت کوین را برای کمپین خود فعال کرده است. ران دسنتیس که یکی دیگر از رقیبان راماسوامی در حزب جمهوری‌خواه و در حال حاضر فرماندار فلوریدا است. این نامزد نیز حمایت خود از ارزهای دیجیتال را اعلام کرده است.

ریاست به شیوه ایلان ماسک

ویوک راماسوامی در جمعه هفته گذشته اعلام کرد که در صورت برد در انتخابات 2024 ریاست جمهوری، شیوه‌‌ی مدیریت ایلان ماسک در پلتفرم X را پیش خواهد گرفت. وی در این باره گفت:« نحوه مدیریت ایلان ماسک در توییتر، مشابه روش انتخابی من برای مدیریت ایالتی است. با تصمیمات ایلان ماسک، بیش از 75 درصد از هزینه‌های مرده حذف شدند و تجربه واقعی استفاده از این پلتفرم بهبود پیدا کرد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.