خبر مهم:

کد مطلب: ۸۷۵۳۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز همکاری یک صرافی رمز ارزی و شرکت مخابراتی در ژاپن/ چشم‌انداز خوب این کشور در حوزه رمزارز

آغاز همکاری یک صرافی رمز ارزی و شرکت مخابراتی در ژاپن/ چشم‌انداز خوب این کشور در حوزه رمزارز

اپراتور تلفن همراه ژاپنی NTT Docomo با صرافی مونکس، بزرگترین اپراتور مبادلات رمز ارزی این کشور، قراردادی را برای ارائه خدمات تشکیل دارایی به مشتریان، امضا کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، توافق سرمایه‌گذاری و اتحاد تجاری به هر دو شرکت اجازه می‌دهد، یک شرکت هلدینگ واسطه را در تاریخ 4 ژانویه 2024 تأسیس کنند. اوکی ماتسوموتو، رئیس گروه صرافی مونکس در کنفرانس مطبوعاتی در 4 اکتبر گفت: پیوستن به NTT Docomo، واقعاً برای ما هیجان‌انگیز است.

براساس گزارش ژاپن تایمز، NTT Docomo حدود 49 درصد از سهام هلدینگ را به مبلغ 48.5 میلیارد ین (326 میلیون دلار) در اختیار خواهد داشت که در آن مونکس به یک شرکت تابعه تلفیقی تبدیل می‌شود.

در گزارش‌ها آمده است که این غول صنعت موبایل حق دارد اکثریت اعضای هیئت‌مدیره را برای شرکت هلدینگ جدید معرفی کند.

در بیانیه رسمی آمده است: مشتریان می‌توانند از همان خدمات قبلی استفاده کنند، اما از طریق این اتحاد سرمایه‌گذاری تجاری، تجربه پیشرفته‌تر و شگفت‌انگیزی را تجربه خواهند کرد.

با اتحاد جدید کسب و کار به وجود آمده، مونکس به دنبال ایجاد خدمات ساخت دارایی نسل بعدی و تأثیرگذاری اجتماعی است که جمع‌آوری دارایی افراد را از طریق سرمایه‌گذاری در ژاپن پیش می‌برد.

گروه مونکس، علاوه بر فعالیت در حوزه دارایی‌های رمز ارزی، در زمینه تجارت آنلاین اوراق بهادار نیز در بازار ژاپن و ایالات متحده حضور دارد و اخیراً به سمت بخش مدیریت دارایی و تجارت نیز حرکت کرده است.

علاقه صرافی مونکس به FTX ژاپن

ماه‌ها پس از ورشکستگی FTX در نوامبر 2022، مونکس به دلیل قوانین لیبرال ژاپن به خرید صرافی FTX واقع در ژاپن ابراز علاقه کرد. اوکی ماتسوموتو، مدیر عامل مونکس در اوایل سال جاری به بلومبرگ گفت که رقابت کمتر در بازار محلی باعث جذب سرمایه بیشتر برای صرافی متبوع او می‌شود.

ماتسوموتو همچنین گفت که چشم‌انداز بازار ارزهای دیجیتال در ژاپن به دلیل قوانین لیبرال این کشور پتانسیل زیادی دارد. مونکس همچنین پلتفرم Coincheck را نیز خریداری کرد، صرافی که هکرها در سال 2018 به آن حمله کرده بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.