کد مطلب: ۸۹۴۴۰۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

افزایش خرید بیت کوین توسط مایکل سیلور

افزایش خرید بیت کوین توسط مایکل سیلور

مایکل سیلور رئیس سابق MicroStrategy، برنامه چهار ماهه‌ای را برای فروش 216 میلیون دلار از سهام خود در این شرکت آغاز کرده است تا دارایی‌های بیت کوین خود را افزایش دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، طبق اطلاعات ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تاریخ 2 ژانویه، سیلور قبل‌تر شروع به فروش 315 هزار اختیار خرید سهام خود کرده است. این اختیارات خرید سهام در تاریخ 30 آوریل 2024 منقضی می‌شوند.

مایکل سیلور روند فروش سهام خود را با عرضه پنج هزار سهم در تاریخ 2 ژانویه آغاز کرد. او قبل‌تر نیز در تاریخ 2 نوامبر اعلام کرده بود که قصد دارد به مدت چهار ماه روزانه پنج هزار سهم را به فروش برساند. وی این مبالغ را به پرداخت تعهدات شخصی و افزایش دارایی‌های بیت کوینی خود اختصاص می‌دهد.

برخلاف افزایش فروش شخصی سیلور، او تأکید کرد که بخش مشخصی از سهام او در شرکت باقی می‌ماند. براساس اطلاعات منتشر شده در تاریخ 1 نوامبر، سیلور مجاز است تا حداکثر 400 هزار سهم از اختیارات خود را بین 2 ژانویه و 26 آوریل امسال به فروش برساند.

رشد ارزش شرکت مایکرو استراتژی

در حالی که قیمت بیت کوین از ابتدای سال گذشته تاکنون با افزایش چشمگیر 170 درصدی همراه بوده است، شرکت مایکرو استراتژی بیش از دو برابر رشد این دارایی، با افزایش 411 درصدی در طول سال گذشته (بر اساس داده‌های  TradingView)، عملکرد خوبی داشته است.

در تاریخ 27 دسامبر، شرکت مایکرو استراتژی با خرید 14 هزار و 620 بیت کوین دیگر به ارزش 615 میلیون دلار، سرمایه گذاری دیگری در بیت کوین انجام داد. این خرید، کل دارایی‌های بیت کوین شرکت مایکرو استراتژی را به 189 هزار و 150 بیت کوین افزایش داده که در قیمت‌های فعلی بازار به ارزش حدود 8.5 میلیارد دلار رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.