کد مطلب: ۸۹۷۴۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

برنامه‌ریزی کره جنوبی درباره ETF‌های بیت کوین

برنامه‌ریزی کره جنوبی درباره  ETF‌های بیت کوین

رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی قصد دارد در دیداری با رئیس SEC درباره صندوق‌های رمز ارزی گفتگو کند.

به گزارش تجارت‌نیوز، لی بوک-هیون رئیس سرویس نظارت مالی کره‌جنوبی، برای انجام سفری به ایالات متحده در اواخر امسال برنامه‌ریزی کرده است. هدف این سفر، انجام گفتگویی با گری گنسلر رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا است. موضوع اصلی این دیدار، تمرکز بر صنعت رمزارز، به ویژه ETF‌های نقدی بیت‌کوین خواهد بود.

دیرکتور لی در زمان اعلام برنامه کاری خود برای سال ۲۰۲۴ در مقر سرویس نظارت مالی واقع در منطقه یئوئیدو سئول، قصد خود برای بازدید از بازارهای مالی پیشرفته، از جمله نیویورک، در فصل دوم را اعلام کرد. هدف از این سفرها بررسی اقداماتی مانند ETF‌های اسپات بیت کوین است.

او در جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران، دیدار برنامه‌ریزی‌شده با رئیس SEC گنسلر را تأیید و بر موضوعات اصلی این دیدار تاکید کرد. او گفت: «من امسال با رئیس SEC گری گنسلر ملاقات می‌کنم و بر مسائلی مانند نگرانی‌ها درباره دارایی مجازی و  ETF‌های اسپات بیت کوین تمرکز خواهیم کرد.» لی اهمیت تأثیر سیاست‌های SEC بر جهان را برجسته کرد و گفت: «اکنون، تأثیر سیاست SEC بر دنیا مهم است.»

افزایش اخبار درباره ETF‌های بیت‌کوین در آسیا

رهبران صنعتی در آسیا، به ویژه در هنگ‌کنگ پس از تأیید تاریخی اولین ETF‌های اسپات در ایالات متحده، به طور فعال در حال بررسی محصولات مشابه رمز ارزی هستند.

همانطور که پیشتر گزارش شده بود، بیش از 12 ارائه‌دهنده صندوق در حال بحث با کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ‌کنگ (SFC) برای تدوین استراتژی راه‌اندازی یک ETF اسپات بیت کوین هستند.

این رویکرد فعال از سوی بازارهای مالی آسیا نشان‌دهنده پذیرش و علاقه‌مندی نهادی رو به رشد به رمز ارزها است. این موضوع می‌تواند نشانه‌ای از تغییر احتمالی به سمت سرمایه‌گذاری رمز ارزی تنظیم‌شده باشد.

گفتگوهای برنامه‌ریزی‌شده دیرکتور لی با SEC لحظه‌ای کلیدی برای همکاری بین‌المللی در زمینه تنظیم مقررات رمز ارزها و یکپارچه‌سازی گسترده‌تر دارایی‌های دیجیتال در بازارهای مالی به شمار می‌آید. با توجه به اخبار، نتایج این گفتگوها می‌تواند تأثیرات دوردستی بر آینده  ETF‌های بی ‌کوین و صنعت رمزارز در سراسر جهان داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.