کد مطلب: ۱۳۳۳۱۲

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح راه‌آهن ساوه:

راه‌اندازی سایت مسکن از سوی یکی از کاندیداها نوعی کلاه‌برداری است

راه‌اندازی سایت مسکن از سوی یکی از کاندیداها نوعی کلاه‌برداری است

وزیر راه و شهرسازی درباره راه‌اندازی سایت اینترنتی برای فروش یا در اختیار گذاشتن مسکن از سوی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری گفت: راه‌اندازی این سایت با تمام قوانین مغایرت دارد و نوعی کلاه‌برداری محسوب می‌شود.

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد، عباس آخوندی روز یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاح فاز اول ایستگاه راه‌آهن ساوه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر راه‌اندازی سایت اینترنتی از سوی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری به منظور اخذ اطلاعات شخصی مردم جهت فروش یا در اختیار گذاشتن مسکن به آنها اظهار داشت: بنده تا به این لحظه از وجود چنین سایتی مطلع نشده‌ام اما در حال حاضر ایشان یک شهروند معمولی است و در صورتی که هر شهروند معمولی دست به چنین اقدامی بزند به عنوان کلاهبردار تحت تعقیب می‌گیرد.

وی افزود: این سایت با تمام قوانین مغایرت دارد به طوری که هر تولیدکننده انبوه مسکنی چنین سایتی را راه‌اندازی کند، به عنوان کلاهبردار مورد پیگرد قرار خواهد گرفت و کسانی که ستاد انتخاباتی این کاندیدا را اداره می‌کنند باید بدانند که چنین اقدامی به منزله خرید و فروش رای است.

وی یادآور شد: کسی نمی‌تواند بر اساس املاک دیگران برای خود سایتی راه‌اندازی کند و اگر چنین اقدامی از سوی این کاندیدا انجام شده باشد، اقدام عجیبی است.

از طرفی حامد مظاهریان، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی درباره راه‌اندازی سامانه مسکن از سوی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، اظهار داشت: به طور قطع این سایت قانونی نیست و موردی جدید از پوپولیست ایرانی است.

وی با بیان این که به نظر می‌رسد برخی قصد دخالت در اموال مردم را دارند و این عین تشویش اذهان عمومی است، گفت: مردم مراقب باشند به طور قطع این سایت نمی‌تواند قانونی باشد و گویا عده‌ای برای اموال مردم کیسه دوخته‌اند.

مظاهریان افزود: سایت مسکن که گفته می‌شود از این کاندیدا راه‌اندازی شده است، توجیه قانونی ندارد، لذا مردم مواظب این اقدامات باشند.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: این ادامه سیاست‌های پوپولیستی برخی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و توجیه عقلی نمی‌تواند داشته باشد.

روز 29 اردیبهشت ماه امسال دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور 6 کاندیدا در ایران برگزار می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.