فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۲۸۲۸۹

۸۰ درصد لوستر در داخل تولید می‌شود

80 درصد لوستر در داخل تولید می‌شود

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی، از تولید ۸۰ درصد لوستر در داخل کشور خبر داد.

احمد رحمانی رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر ، بلور و چینی، اظهار کرد: تامین ۸۰ درصد لوستر در داخل کشور تولید می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه تامین مواد اولیه یکی از مشکلات موجود در واحد‌های صنفی به حساب می‌آید، تصریح کرد: هم اکنون بسیاری از اصناف با مشکل تامین مواد اولیه مواجه‌اند که البته فروشندگان لوستر هم از این امر مستثنی نیستند.

رحمانی با اشاره به واردات لوستر از کشور چین، گفت: باتوجه به آنکه قیمت لوسترهای چینی موجود در بازار ارزان‌تر از لوسترهای ساخت داخل است، به همین دلیل بیشتر مردم خریدار لوسترهای چینی هستند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی، با بیان اینکه نمایشگاه‎های لوستری که در ایران برگزار می‌شود از نظر گستردگی و تنوع محصولات عرضه شده در آن، قابل رقابت با کشور‌های اروپایی است، اظهار کرد: حمایت دولت از تولیدکننده باید در اولویت قرار گیرد.

رحمانی، با تأکید بر اینکه لوسترهای تولید داخل موجب ارزآوری و توسعه اقتصادی در کشور می‌شود، تصریح کرد: صادرات این کالا به کشور‌هایی همچون ترکمنستان، ترکیه و عراق صورت می‌گیرد.

وی گفت: درحالی که اجناس تولید داخل از تولیدات برخی کشورهای اروپایی بهتر است، ولی در برخی موارد مشاهده می‌کنیم بسیاری از تولیدات داخل با نام محصولات خارجی و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی، درباره آخرین وضعیت کارخانه‌های غیرفعال، گفت: اتاق اصناف می‌تواند با تشکیل جلسه، مشکل کارخانه‌های غیرفعال را جویا شود و برای برطرف کردن آن، اقدام کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.