کد مطلب: ۷۴۶۹۶

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از دو میلیون + اسامی

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از دو ‌ میلیون تومان معمولا دارای پردازنده‌های Core i اینتل هستند. با توجه به قیمت این دستگاه‌ها، مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، بیشترین آمار فروش به این بخش تعلق دارد. بسیاری از کاربران برای انجام کارهای خود نمی‌خواهند لپ‌تاپی ضعیف داشته باشند و از

لپ‌تاپ‌هایی با قیمت کمتر از دو ‌ میلیون تومان معمولا دارای پردازنده‌های Core i اینتل هستند. با توجه به قیمت این دستگاه‌ها، مشخصات فنی آنها و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند، بیشترین آمار فروش به این بخش تعلق دارد.
بسیاری از کاربران برای انجام کارهای خود نمی‌خواهند لپ‌تاپی ضعیف داشته باشند و از طرفی بودجه زیادی هم برای هزینه‌کردن ندارند. در این بخش می‌توانید از لپ‌تاپ‌های Core i٣ گرفته تا Core i٧ انتخاب کنید.
اچ‌پی Pavilion ١٥
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از زومیت، سخت‌افزار خوب، طراحی زیبا، طول عمر باتری مناسب و پردازنده گرافیکی و پردازشی مناسب، از جمله مشخصات خوب این دستگاه به شمار می‌رود. همه مدل‌های سال ۲۰۱۴ این محصول از پردازنده‌های مرکزی نسل چهارم شرکت اینتل موسوم به Haswell و مدل‌های ۲۰۱۵ آن با نسل پنجم با نام Broadwell تولید شده‌اند. پردازشگر گرافیکی هم از نسل هشتم شرکت انویدیا است. این محصول در حدود یک‌‌میلیون‌و ٧٠٠‌ هزار تومان به فروش می‌رسد.
ایسوس P٢٥٣٠
این دستگاه همه موارد خوب برای استفاده از یک لپ‌تاپ را داراست و با استفاده از آن می‌توانید از کاربرد‌های چندرسانه‌ای آن لذت ببرید. این دستگاه از نمایشگر Full HD و حافظه ذخیره‌سازی یک‌ترابایتی برخوردار است که این‌روزها به استاندارد بیشتر لپ‌تاپ‌های میان‌رده تبدیل شده است. از لحاظ پشتیبانی از درگاه‌های مختلف یکی از بهترین‌ها به حساب می‌آید و در کل از چهار درگاه USB نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه را می‌توان با قیمتی در حدود یک‌‌میلیون‌و ٩٠٠‌ هزار تومان خریداری کرد.
اچ‌پی پروبوک ۴۵۰
نمایشگر این مدل کیفیت HD با پنل TN دارد که البته از روکش مات برخوردار است تا در شرایط نوری مختلف بتوان از آن استفاده کرد. هرچند روشنایی و کنتراست این نمایشگر چندان قوی نیست. البته اگر دوست دارید به تدوین فیلم بپردازید یا بازی‌های سنگین روی این لپ‌تاپ اجرا کنید، نباید زیاد روی این لپ‌تاپ حساب کنید. قیمت این دستگاه در حدود یک‌‌میلیون‌و ٩٠٠‌ هزار تومان است.
ایسوسK٥٥٦
حافظه رم شش گیگابایت با پردازنده Core i٥ ٦٢٠٠U و فرکانس ٢,٣ گیگاهرتز قدرت سخت‌افزاری مناسبی را برای شما فراهم می‌کند تا در استفاده‌های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. دستگاهی که می‌توان آن را با قیمتی حدود یک‌‌میلیون‌و ٩٥٠‌ هزار تومان خریداری کرد.
لنوو Ideapad ٣٠٥
این لپ‌تاپ به یک پردازنده کم‌مصرف و نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی مجهز شده که این فضای ذخیره‌سازی می‌تواند یکی از امتیازات آیدیاپد ۵۰۰ لنوو باشد. نمایشگر فول‌اچ‌دی با روکش مات و پردازنده‌ گرافیکی دو گیگابایتی اِی‌ام‌دی نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌رود. این لپ‌تاپ در نسخه‌های مختلف با پردازنده‌های مختلف و قیمت‌های متغیر را می‌توانید تهیه کنید. قیمت نسخه ٣٠٥- U حدود یک‌‌میلیون‌و ٩٠٠‌ هزار تومان است.
اچ پیam٠٩٦nia
اچ‌پی در مدل am٠٩٦nia برای کاهش مصرف انرژی و قیمت دستگاه به سراغ یک پردازنده کم‌مصرف سری U از اینتل رفته است. بهره‌گیری از نمایشگر فول‌اچ‌دی، هشت گیگابایت رم، یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی و یک کارت گرافیک ای‌ام‌دی با ظرفیت چهار گیگابایت، نوید این را می‌دهد که در ازای بهای حدود دو میلیون تومان، محصول خوبی را خریداری کرده‌اید.
دل Inspiron ٥٥٥٩
این دستگاه از جدیدترین محصولات این برند است که تقریبا از همان طراحی ساده دل بهره می‌برد، ولی سعی شده درعین سادگی زیبایی هم داشته باشد. بدنه‌ آن دارای بافت‌های ریزی است که مانع جذب اثر انگشت و گردوغبار می‌شود. این دستگاه به یک پردازنده core i٥، رم چهارگیابایتی، ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیک دوگانه جی‌فورس و اینتل مجهز شده تا از هر نظر همراه خوبی برای شما باشد. البته قیمت یک‌‌میلیون‌و ٧٠٠‌ هزارتومانی این دستگاه یکی از نقاط ضعف آن به حساب می‌آید.
لنوو IdeaPad Z٥١٧٠
این دستگاه از یک پردازنده نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و باعث می‌شود یکی از بهترین‌ مدل‌های راهنمای خرید ما باشد. این لپ‌تاپ با پردازنده‌ قدرتمند خود می‌تواند به‌خوبی از عهده‌ وظایف سنگین برآید و نمایشگر فول‌اچ‌دی آن می‌تواند در مقابل رقبا یک مزیت به شمار برود. قیمت نسخه Z٥١٧٠ - A حدود دو میلیون تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.