خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۵۹۸

جدیدترین اخبار از وضعیت تردد اتوبوس‌ها برای اربعین

رئیس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور اعلام کرد: خوشبختانه تا امروز تمام سفرها طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مسافران زائر مراسم اربعین با تمام امکانات موجود به سمت مرزهای در حرکت هستند. احمدرضا عامری تشریح کرد: از چند رو قبل که نخستین حرکت‌ها به سمت نجف و کربلا آغاز شده تمام ظرفیت ناوگان عمومی کشور برای

رئیس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور اعلام کرد: خوشبختانه تا امروز تمام سفرها طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته و مسافران زائر مراسم اربعین با تمام امکانات موجود به سمت مرزهای در حرکت هستند.

احمدرضا عامری تشریح کرد: از چند رو قبل که نخستین حرکت‌ها به سمت نجف و کربلا آغاز شده تمام ظرفیت ناوگان عمومی کشور برای این سفرها بسیج شده ‌اند و تا به امروز در هر نقطه‌ای که نیاز در نظر گرفتن اتوبوس و یا خودروهای عمومی وجود داشته برای مردم تامین شده است.

به گفته وی اتحادیه در مراسم اربعین سال جاری نیز تمام امکانات خود را بسیج کرده است و به نظر می‌رسد در صورتی که مشکل خاصی به وجود نیاید مراسم امسال نیز بدون هیچ مشکلی اداره خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی مسافربری کشور در پاسخ به این سوال که آیا گزارشی مبنی بر شکل گیری بازار سیاه و یا افزایش قیمت بلیط ارائه شده نیز گفت: تا به امروز تمام سفرها طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام شده و گزارشی مبنی بر تخلفات گسترده در حوزه فروش بلیط منتشر نشده است. در صورتی که در این زمینه اخباری به گوش برسد قطعا سازمان‌های ذی ربط با این اتفاق برخورد خواهند کرد.

عامری درباره وضعیت تردد اتوبوس‌های ایرانی در مرز مشترک با عراق نیز گفت: طبق توافق‌نامه‌ای که میان دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت عراق وجود دارد کلیه اتوبوس‌های دو کشور با ارائه مدارک لازم می‌توانند در مناطق مختلف تردد کنند و در این زمینه مشکل یا محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اگر خبری نیز مبنی بر به وجود آمدن ترافیک در مرزها منتشر شده به دلیل بالا بودن شدید ترافیک سفر است. در امارهای سال گذشته ما جابجایی بیش از دو میلیون مسافر را ثبت کرده‌ایم و قطعا در سال جاری نیز همین روال ادامه دارد. با وجود آنکه با همکاری دو دولت تعداد گیت‌ها در مرز به شدت افزایش یافته اما جابه‌جایی این حجم از جمعیت در طول کمتر از دو هفته قطعا ترافیک به وجود می‌آورد و باید قدری آن‌را تحمل کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.