کد مطلب: ۹۰۳۴۵۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳/ بازار خودرو در رکود بهاری!

قیمت خودرو امروز یکشنبه 5 فروردین 1403/ بازار خودرو در رکود بهاری!

قیمت خودرو امروز، یکشنبه 5 فروردین 1403 کار خود را با رکود بهاری آغاز کرد. قیمت تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی بازار در ثبات کامل است و هیچ محصولی نوسان قیمتی ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه 5 فروردین 1403 در اولین روز معاملاتی بازار، هیچ تغییری نداشت و کار خود را بدون نوسان نسبت به روزهای گذشته آغاز کرد. بازار خودرو در کنار ثبات سایر بازارهای موازی و به دلیل معاملات بسیار محدود، تغییری نداشته و وارد رکود بهاری شده است. به صورتی که همه خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بازار بدون نوسان نسبت به روزهای گذشته خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی به دلیل انجام معاملات محدود، تغییری ندارد و با همان قیمت‌های سال گذشته خرید و فروش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S از سدان‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشت، اما امروز بدون تغییر روی نرخ 418 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G سدان لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که از هفته گذشته تغییر چندانی ندارد و امروز نیز با همان قیمت 725 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU5 از هم‌رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ 810 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V4 که گران‌ترین خودروی حال حاضر داخلی به شمار می‌رود با افزایش قیمت‌هایی که طی هفته‌های گذشته تجربه کرد، سرانجام به یک میلیارد و 235 میلیون تومان رسید.

قیمت روزانه خودرو داخلی 2_page-0001 (1)

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز غالبا از داخلی‌های بازار تبعیت می‌کند و در نتیجه این بازار نیز هیچ تغییری ندارد.

ام‌وی‌ام X55 Pro IE یکی از کراس‌اوورهای نسبتاً جدید مونتاژی در بازار محسوب می‌شود که با نرخ یک میلیارد و 550 میلیون تومانی روز گذشته درحال معامله است.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو نیز با قیمت 850 میلیون تومانی روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

کی‌ام‌سی T8 پیکاپ مونتاژی کرمان موتور نیز بدون تغییر نسبت به روز گذشته با همان نرخ یک میلیارد و 570 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم پنج نفره از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور بوده که همانند دیگر خودروهای بازار، با نرخ یک میلیارد و 870 میلیون تومان روز گذشته خرید و فروش می‌شود.

قیمت روزانه خودرو خارجی 2_page-0001 (1)

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

همان‌طور که اشاره شد، معاملات بازار خودرو در اولین روز کاری 1403 بسیار محدود بود و همین موضوع باعث شد تا قیمت‌ها تغییری نداشته باشند. بنابراین افت‌وخیز قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی، حداقل تا هفته آینده بعید به نظر می‌رسد.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین نیست که کلان لگن ممتازی بهتر باید بگم ابکرمکن