کد مطلب: ۸۹۹۶۵۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / آیا هدف بعدی ۵۵ هزار دلار است؟

پیش بینی قیمت بیت کوین / آیا هدف بعدی 55 هزار دلار است؟

در حالی که بیت کوین ثبات خود را حفظ می‌کند، پیروزی حقوقی در تگزاس و تقاضا برای شفاف‌سازی قوانین در نیجریه، امیدواری‌ها به آینده رمز ارزها را افزایش می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز یکشنبه، قیمت بیت کوین با افزایش 1.35 درصدی، خود را در سطح 51 هزار و 600 دلار در بحبوحه تحولات حقوقی و قانونی مهم قرار می‌دهد. جهانِ ارزهای دیجیتال با دقت نظاره‌گر پیروزی مهم حقوقی شورای بلاکچین تگزاس (TBC) و Riot Platforms در برابر نهادهای نظارتی انرژی آمریکا است که بحث‌های جدی پیرامون قوانین مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال را مطرح می‌کنند. در همین حال، درخواست‌های نیجریه برای شفاف‌سازی قوانین به منظور رفع نگرانی‌ها و تقویت رشد این بخش، پیچیدگی‌های جهانیِ حکمرانی ارزهای دیجیتال را برجسته می‌سازد.

پیروزی حقوقی در تگزاس

در یک نبرد حقوقی بزرگ، TBC  و Riot Platforms با موفقیت حکم موقت محدودکننده (TRO) را از یک قاضی فدرال آمریکا دریافت کرده‌اند؛ تا به چالش‌های مربوط به روش‌های جمع‌آوری داده‌ها توسط نهادهای نظارتی انرژی آمریکا در مورد استخراج ارزهای دیجیتال پاسخ دهند. این اقدام به عنوان واکنشی به تلاش‌هایی که از نظر شاکیان به دنبال افشای اطلاعات حساس تجاری و ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دلیل هزینه‌های اجرایی و تهدیدهای حقوقی است، صورت گرفته است.

این حکم نه تنها آرامش موقتی را برای بازار بیت‌کوین فراهم می‌کند، بلکه با کاهش ترس‌ها از بیش‌تنظیمی، راه را برای بحث‌ها و سیاست‌های دقیق‌تری که اهداف نظارتی را با رشد و نوآوری در فضای ارز دیجیتال تعادل می‌بخشد، هموار می‌سازد.

درخواست نیجریه برای شفاف‌سازی

نیجریه در یک مسیر قانونی قرار دارد. در جامعه ارز دیجیتالی که با دستورالعمل‌های دولتی نامشخص و شایعاتی پیرامون ممنوعیت‌های احتمالی روبرو است؛ Nathaniel Luz از Flincap برای روشن کردن دستورالعمل‌های دولتی به منظور رفع ترس‌ها و اطلاعات نادرستی که ارزهای دیجیتال را به چالش‌های اقتصادی کشور مرتبط می‌کند، شروع به فعالیت کرده است. با وجود لغو ممنوعیت 2021، شرکت‌ها با مشکلات مجوز مواجه هستند که رشد بازار ارز دیجیتال را محدود می‌کند.

قوانین شفاف و حمایت‌کننده برای تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران و ترویج بازار حیاتی هستند. حجم معاملات نیجریه اهمیت چارچوبی را نشان می‌دهد که نوآوری را با نظارت نهادهای تنظیمی هماهنگ می‌کند تا اکوسیستم متعادلی برای شکوفایی ارزهای دیجیتال فراهم آورد.

استراتژی گروه کارلسون در افزودن چهار ETF بیت کوین

افزودن چهار ETF بیت‌کوین توسط گروه کارلسون به سبد سرمایه‌گذاری خود، گامی بزرگ به سوی اصلی‌سازی سرمایه‌گذاری‌ها در ارز دیجیتال ابرداشته شده است. این اقدام، جذابیت فزاینده بیت کوین به عنوان یک کلاس دارایی واقعی را در میان مشاوران مالی نشان می‌دهد. با انتخاب‌هایی که بر اساس رشد دارایی و هزینه‌های رقابتی صورت گرفته است، اینETFها کانال‌های سرمایه‌گذاری نهادی را باز می‌کنند که ممکن است بر قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد.

ezgif-6-e6419786a6

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین با نوسانات محدودی مواجه است و توانسته است سطح حمایتی کلیدی 51 هزار دلار را حفظ کند. با توجه به اینکه بیت کوین فعلا بالای سطح حمایتی مهم خود قرار دارد، دیدگاه بازار نشان‌دهنده یک روند احتیاطی اما خوش‌بینانه است. سطوح مقاومت و حمایت کلیدی نشان‌دهنده چشم‌انداز بازار و اهمیت حفظ سطوح حمایتی است.

با توجه به این شاخص‌ها، چشم‌انداز بیت کوین به سمت یک روند نسبتا صعودی سوق داده می‌شود، که بستگی به توانایی آن در حفظ قیمت بالای سطح 51 هزار دلار دارد.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.