کد مطلب: ۹۰۰۲۱۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی قیمت بیت کوین / مقصد بعدی بیت کوین کجاست؟

پیش بینی قیمت بیت کوین / مقصد بعدی بیت کوین کجاست؟

قیمت بیت کوین (BTC/USD) با رشد چشمگیر 10 درصدی به 62 هزار و 500 دلار رسیده است. این افزایش همزمان با معرفی شبکه لایه دوم Anduro توسط ماراتن دیجیتال است که با هدف افزایش قابلیت مقیاس‌پذیری بیت کوین طراحی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در حالی که بیت کوین انتظار می‌رود به بالاترین سطح ماهانه خود از سال ۲۰۲۰ دست یابد و احتمالاً از سطح 69 هزار دلار فراتر رود، سرمایه‌گذاران با دقت قیمت بیت کوین را زیر نظر دارند.

این شور و شوق توسط حجم معاملات رکوردشکن در صندوق‌های قابل معامله بیت کوین (ETF) و کاهش نرخ بهره پیش‌بینی شده توسط فدرال رزرو، زمینه‌ساز یک دوره بی‌سابقه در مسیر بیت کوین است.

ماراتن دیجیتال شبکه Anduro را راه‌اندازی می‌کند

ماراتن دیجیتال  Anduro، یک شبکه لایه دوم پیشرفته را معرفی کرده است که با هدف ارتقای قابلیت مقیاس‌پذیری بیت کوین طراحی شده است. این ابتکار ماراتن قصد دارد با معرفی قابلیت‌های ماینینگ و امکان ایجاد زنجیره‌های جانبی، نوآوری را تسریع بخشیده و رشد و پذیرش ارز دیجیتال را ترویج کند. 

به طور همزمان، حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله بیت کوین (ETF) تمام رکوردهای قبلی را شکسته و به ۷.۷ میلیارد دلار رسیده است، که بیش از دو برابر بالاترین حجم قبلی است و نشان‌دهنده افزایش قابل توجه علاقه سرمایه‌گذاران است.

ezgif-1-9fc79d1895

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین (BTC/USD) در حال حاضر با قیمت 62 هزار و 500 دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸3 درصد افزایش یافته است. به گفته بسیاری از تحلیلگران، سطح محوری برای معاملات امروز در 61 هزار و 417 دلار تعیین شده است.

در دیدگاه کوتاه مدت، بیت کوین با مقاومت فوری در 63 هزار و 927 دلار روبرو است، مقاومت‌های بعدی قیمت نیز در 66 هزار و 889 دلار و 69 هزار و 93 دلار قرار دارند. در سمت مقابل، سطوح حمایت بیت کوین در 58 هزار و 982 دلار تثبیت شده که به دنبال آن سطوح 56 هزار و 103 دلار و 53 هزار و 372 دلار هستند که می‌توانند پتانسیل بازگشتی را در ادامه اصلاحات قیمت فراهم کنند.

اندیکاتور (RSI)  در سطح ۷۹ قرار دارد که نشان‌دهنده وضعیت اشباع خرید در این رمز ارز است. این شاخص در کنار سایر اندیکاتورهای قیمت، ممکن است به پیش‌بینی یک وقفه یا عقب‌نشینی کوتاه‌مدت اشاره داشته باشند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.