کد مطلب: ۹۰۰۲۱۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آرتور هیز ۸ آلت کوین با قابلیت رشد را معرفی می‌کند

آرتور هیز 8 آلت کوین با قابلیت رشد را معرفی می‌کند

آرتور هیز، هم‌بنیان‌گذار بیت‌مکس و مدیر سرمایه‌گذاری مالستروم، هشت آلت کوین را که به نظر می‌رسد برای رشد در فصل صعودی آماده هستند، معرفی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، لیست انحصاری آرتور هیز برای آلت کوین‌های جذاب بازار، شامل dYdX، GMX، Flare، Pendle، Krav، Elixir، Ethena و Axelar می‌شود.

آرتور هیز در پستی، دلایل اصلی سرمایه‌گذاری مالستروم در این آلت کوین‌های منتخب را توضیح داده است. به گفته هیز، این رمز ارزهای کم‌ارزش نه تنها به خاطر پتانسیل بازارشان برجسته هستند بلکه به خاطر سناریوهای قوی که در بازار پخش می‌شوند، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به عنوان مثال، صرافی dYdX به خاطر پلتفرم غیرمتمرکز خود که امکان معامله قراردادهای دائمی دارایی‌های دیجیتال را فراهم می‌کند، مورد ستایش قرار گرفته است. با افزایش نظارت بر عملیات رمز ارزها، هیز پلتفرم صرافی dYdX را به عنوان یک جایگزین قابل قبول که امکان معامله بدون سانسور را فراهم می‌کند، مناسب و پرپتانسیل می‌بیند.

پروژه‌های غیرمتمرکز پرپتانسیل از دیدگاه آرتور هیز

در حالی که آلت کوین‌های برجسته دارای سناریوهای صعودی هستند، آرتور هیز همچنین ارزش منحصربه‌فردی را که این رمز ارزها به اکوسیستم وب 3 ارائه می‌دهند، شناسایی کرده است.

او اشاره کرد که در ماه‌های آینده، یکی از روایت‌های کلان و خرد اقتصادی که بررسی خواهد کرد، انتقال حجم معاملات از صرافی‌های متمرکز (CEX) مانند بایننس به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) است. پروژه‌هایی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت شامل پلتفرم‌های غیر متمرکز dYdX،GMX  است. علاوه بر این، او به سرویس‌های نقدینگی آن‌چین DEX Elixir که نیاز به شرکت‌های واسطه را برطرف می‌کند، خواهد پرداخت.

یک آلت کوین دیگر به نام Krav که یک سرویس غیر متمرکزquanto  را ارائه می‌دهد نیز در برنامه‌های آینده مالستروم قرار دارد. علاوه بر این، پلتفرم استیبل کوینی به نام Ethena که بدون نیاز به چارچوب مالی سنتی (TradFi) عمل می‌کند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.