کد مطلب: ۹۰۰۸۳۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

رمز ارز IOTA شگفتی ساز می‌شود؟

رمز ارز IOTA شگفتی ساز می‌شود؟

استارتاپ‌های توکن‌سازی در آفریقا به کمک سرمایه‌گذاری IOTA مورد حمایت قرار گرفته‌اند و این موضوع می‌تواند در قیمت رمز ارز این اکوسیستم تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بنیاد اکوسیستم IOTA، متعهد به سرمایه‌گذاری 10 میلیون دلاری برای حمایت از استارتاپ‌های مرحله اولیه متمرکز بر تجارت توکن‌سازی شده دارایی‌های واقعی (RWAs) است.

استارتاپ‌هایی که از این سرمایه‌گذاری بهره‌مند می‌شوند طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد، اگرچه سرمایه‌گذاری اولیه بر شرکت‌هایی در امارات متحده عربی (UAE) و آفریقا متمرکز خواهد بود. این شرکت‌ها شامل موارد تازه تأسیس و برنامه‌های شتاب‌دهنده برای استارتاپ‌هایی که بر روی IOTA ساخته می‌شوند، خواهند بود.

IOTA و نقش حمایتگر 

دومینیک شینر، هم‌بنیانگذار و رئیس بنیاد IOTA گفت: با سرمایه‌گذاری در آینده  TradeTech، ما نه تنها تراکنش‌های تجارت را تسهیل می‌کنیم، بلکه زمینه را برای یک اکوسیستم تجارت جهانی پیوسته‌تر و کارآمدتر فراهم می‌آوریم.

گسترش تجارت دیجیتال در آفریقا و امارات متحده عربی

IOTA ادعا می‌کند که آفریقا و امارات متحده عربی پتانسیل بزرگی برای پیشروی در پیشرفت تجارت دیجیتال در سراسر جهان دارند. در اه نوامبر، بنیاد IOTA به یک نهاد تنظیم شده در امارات متحده عربی تبدیل شد. این بنیاد اخیراً توافقنامه همکاری برای خط اطلاعات لجستیک تجارت امضا کرد. با توجه به تجربه این بنیاد در پروژه‌ مشابه در کنیا، IOTA  معتقد است که پرداخت‌های دیجیتال در آفریقا یک فرصت پرسود است که مانند تلفن‌های همراه، شاهد پذیرش گسترده این تکنولوژی خواهیم بود.

بنیاد IOTA  افزود: دیجیتالی کردن تراکنش‌های تجاری می‌تواند هزینه‌ها را تا 80 درصد کاهش دهد، شکاف تأمین مالی تجارت را نصف کند، زمان پردازش مرزی را از 25 روز به یک روز کاهش دهد و کارایی SME را 35 درصد افزایش دهد.

تاثیر این اقدامات روی قیمت رمزارز IOTA

قیمت IOTA در روز پنجشنبه 9 درصد افزایش یافت و به 0.29 دلار رسید و اکنون نسبت به ماه گذشته حدود 15 درصد افزایش یافته است. قیمت این پروژه هنوز 94 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد. بدون تردید این نوع اقدامات نوآورانه و مثبت فضای امیدوارانه‌ای را نسبت به آینده رمزارزها ایجاد کرده و در کوتاه مدت نیز باعث رشد‌های قیمتی می‌شود.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.