فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۳۷۴

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

نقد و بررسی بازی پیکسل تپ / آیا نافرجامی بزرگی در انتظار بازیکنان است؟

نقد و بررسی بازی پیکسل تپ / آیا نافرجامی بزرگی در انتظار بازیکنان است؟

بازی پیکسل تپ از شرکت Pixelverse به سرعت یکی از مطرح‌ترین بازی‌های تلگرام شده و تجربه‌ای جذاب همراه با جوایز کریپتویی را وعده می‌دهد. اما آیا این بازی انتظارات بازیکنان را برآورده می‌کند؟

به گزارش تجارت نیوز،

بر خلاف بسیاری از بازی‌های "Tap to earn"، پیکسل تپ به عقیده‌ برخی تحلیلگران، چیزی بیشتر از صرفا چند کلیک بی‌هدف ارائه می‌دهد. بازیکنان در مبارزات خود با دیگران شرکت می‌کنند که در آن دقت در کلیک‌ها و ضربات، کلید پیروزی است. وقتی بازیکنان با حریفانی با سطح مشابه که از اتوکلیکر استفاده نمی‌کنند، مسابقه می‌دهند، مبارزات شدید و هیجان‌انگیز می‌شود، به ویژه هنگامی که زمان بازی رو به پایان است و انگشتان بازیکنان خسته می‌شوند.

بازی پیکسل ورس شامل یک سیستم "Super kick" منحصر به فرد است که در آن بازیکنان گوشه‌های صفحه را برای حمله و دفاع انتخاب می‌کنند، که به بازی یک لایه استراتژیک اضافه می‌کند. این سیستم گاهی تعادل مبارزه عادلانه را به هم می‌زند اما به طور کلی گیم‌پلی را هیجان‌انگیز نگه می‌دارد.

ارتقاء آواتارها و لذت از مبارزه

ارتقاء آواتارها در PixelTap فرآیندی ساده اما تا حدی خسته‌کننده است. با این حال، بردن این آواتارها به میدان مبارزه و دیدن شکست حریفان، رضایت بازیکنان را افزایش می‌دهد و به تدریج جامعه بازی را به آواتارهای دیجیتال خود وابسته می‌کند. با وجود مکانیک‌های ساده، این بخش از بازی می‌تواند جذاب باشد.

وضعیت مالی ناپایدار و درآمد غیرفعال

یکی از نکات منفی بزرگ PixelTap وضعیت اقتصاد ناپایدار داخل بازی است. حل پازل روزانه می‌تواند مقدار زیادی سکه بدهد، که این مقدار اغلب بیشتر از ساعت‌ها انجام مبارزه است. این ناپایداری باعث می‌شود مبارزات با پاداش کمتر برای بازیکنانی که فقط به دنبال افزایش موجودی خود هستند، بی‌معنی به نظر برسد.

علاوه بر این، سیستم درآمد غیرفعال به طور عجیبی ساختار یافته است. بازیکنان می‌توانند درآمد غیرفعال خود را در یک دسته جمع کنند یا آن را به تدریج با کلیک کردن زیاد، کسب کنند. گزینه دوم به نظر می‌رسد غیرضروری باشد زیرا ورود به بازی هر چند ساعت یک بار برای جمع کردن یکجای سکه‌ها کارآمدتر خواهد بود.

سیستم جدید بازی

به تازگی، PixelTap یک سیستم سطح‌بندی حساب کاربری معرفی کرده که شامل انجام وظایف مشخص برای افزایش سطح بازیکنان و کسب پاداش است. در ابتدا، وظایفی مانند برنده شدن در مبارزات یا کسب سکه بودند. اما برای پیشرفت به سطح سه نیاز به دعوت دوستان به بازی و دنبال کردن حساب کاربری‌های بازی در شبکه‌های اجتماعی دارد، وظایفی که بسیاری از بازیکنان، از انجام آنها اکراه دارند.

سطوح بالاتر نیاز به ارجاع بیشتر دوستان دارند، که فرایندی شبیه به دیگر بازی‌های تلگرامی است. این تمرکز بر رشد بیشتر جامعه، از رضایت بازیکنان کم می‌کند، زیرا بازیکنان را مجبور به دعوت دوستان خود می‌کند.

PixelTap پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بازی‌های "Tap To Earn" موفق را با فرآیند مبارزه جذاب و سیستم مدیریت آواتاری خود دارد. با این حال، اقتصاد ناپایدار و سیستم جدیدی که پیشرفت بازیکنان را به دعوت دوستان بیشتر، زنجیر می‌کند، به طور قابل توجهی از تجربه لذت بخش بازی کم می‌کند.

در پایان، در حالی که PixelTap تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب در میان بازی‌های تلگرامی ارائه می‌دهد، تغییرات اخیر ممکن است بازیکنانی را که تجربه بازی لذت بخش را ترجیح می‌دهند، از جامعه بازی دور کند.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.