فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۳۰۰۱۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

آیا رالی ۸۰ درصدی په په در راه است؟ / پیش بینی قیمت میم کوین مشهور بازار

آیا رالی 80 درصدی په په در راه است؟ / پیش بینی قیمت میم کوین مشهور بازار

قیمت میم کوین مشهور په په، در حال حاضر روند نزولی در پیش گرفته است. با این حال، امکان شکسته شدن این روند وجود دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت په په (PEPE)، که یکی از مشهورترین میم کوین‌های بازار ارز دیجیتال است در حال حاضر روند نزولی را پیش گرفته و سرمایه‌گذاران به‌شدت تحت تاثیر این کاهش قیمت قرار گرفته‌اند. قیمت این میم کوین، در یک ماه گذشته، بیش از 34 درصد کاهش پیدا کرده است. 

در حال حاضر، قیمت حدودی این میم کوین برابر با 0.000007451 دلار است و ارزش بازاری معادل 3.14 میلیارد دلار را در اختیار دارد. په په با ارزش بازاری مذکور، سومین میم کوین بزرگ بازار ارز دیجیتال به‌ شمار می‌رود. دوج کوین و شیبا اینو به‌ترتیب در رتبه اول و دوم قرار دارند. 

ضرر سرمایه‌گذاران په په

آخرین زمانی که سوددهی این میم کوین به این شدت کاهش یافته، در ابتدای ماه آگوست جاری و پیش از آن در فوریه سال جاری میلادی بوده است. داده‌های کاهش قیمتی شش‌ماهه این میم کوین، نشان‌دهنده ضرر شدید و سریع سرمایه‌گذاران است. 

یکی از شدیدترین ضررهای واردشده به سرمایه‌گذاران این میم کوین، طی دو هفته گذشته بوده، به‌ طوری که قیمت په په از 0.00001000 دلار به 0.00000718 دلار در زمان نگارش این گزارش کاهش پیدا کرده است. بر اساس شاخص GIOM، حدود 123 تریلیون په په در این بازه، با کاهش سوددهی مواجه شدند. 

در قیمت فعلی، ارزش عرضه‌شده این میم کوین حدود 880 میلیون دلار است. در بین بازه قیمت 0.00000900 و 0.00001000 دلار، سرمایه‌گذاران بیشترین حجم از این میم کوین را با ارزش حدودی 95.7 تریلیون دلار خریداری کرده بودند. با وجود روند نزولی فعلی، شانس سوددهی مجدد این میم کوین وجود دارد. 

Pepe-PEPE-16-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

پیش بینی قیمت میم کوین په په

په په، پس از موفق نشدن در شکست روند قیمتی خود در اواسط ماه جولای، در الگوی کنج نزولی (descending wedge) باقی مانده است. در این روند نزولی، قیمت این میم کوین در حدود 0.00000718 دلار در حال معامله در بازار است. 

الگوی کنج نزولی، هم احتمال شکستن خط روند بالایی و صعودی شدن قیمت رمز ارز و هم احتمال شکست خط روند پایینی و ادامه‌دار بودن روند پیشین را دارد. با توجه به این مساله، در صورت شکسته شدن مقاومت فعلی، الگوی صعودی پیش‌ رو می‌تواند قیمت په په را به رالی 80 درصدی سوق دهد. در صورت قرار گرفتن در این روند صعودی، تارگت 0.00001725 دلار می‌تواند در انتظار په په باشد. در دیگر سناریو و در صورت نشکستن مقاومت پیش رو، قیمت په په می‌تواند در کانال نزولی قرار بگیرد و به سطح 0.00000474 دلاری برسد. 

ywDSVuVm-1536x705-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

 

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.