کد مطلب: ۸۴۳۹۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت گوشی موبایل نوکیا / نوسان قیمتی در بازار

قیمت گوشی موبایل نوکیا / نوسان قیمتی در بازار

نوکیا در روزهای گذشته محصول جدید خود را معرفی کرده که مورد استقبال برخی از کاربران قرار گرفته است. این برند که در سال‌های گذشته در بازار رقابت از رقبای خود جا مانده بود حالا امیدوار از محصول جدید دوباره عرض اندام کند. انواع مدل‌های گوشی موبایل نوکیا در ایران طرفداران خاص خود را دارند و در روزهای گذشته اندکی نوسان قیمت داشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل نوکیا در بازار ایران در هفته نخست مرداد اندکی نوسان داشت. در جدول زیر قیمت برخی از مدل‌های این برند را در آخرین روز کاری هفته‌ای که گذشت می‌بینید.

در این جدول برخی محصولات چون Nokia 6600، جی 20، G11 پلاس و جی 21 تغییری نسبت به آخرین گزارش تجارت‌نیوز در مورد گوشی‌های موبایل نوکیا ( 23 تیر ) نداشته است. برخی مدل‌ها چون نوکیا 106، 150 نسخه 2016 و C21 گران‌تر و برخی مدل‌های گوشی موبایل نوکیا همچون مدل 110 نسخه 2022، 5710 XpressAudio و فور جی 6300 ارزان‌تر شده‌اند.

گوشی موبایل نوکیا

قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل نوکیا - هفته نخست مرداد

معرفی محصول جدید گوشی موبایل نوکیا

شرکت نوکیا گوشی جدید خود را با قابلیت تعمیر آسان و باطری با طول عمر ۳ روز معرفی کرده است. اما این محصول چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

مقاومت ب الا در برابر ضربه و باتری ‌ هایی با طول عمر بالا ، دو ویژگی همیشگی گوشی ‌ های نوکیا بودند . حالا جدید ترین گوشی شرکت نوکیا با قابلیت تعمیر آسان در قسمت‌ هایی مانند باتری ، نمایشگر و درگاه شارژ، به کاربران اجازه می‌دهد با تهیه لوازم تعمیر از سایت این شرکت ،‌ بدون نیاز به شخص متخصص، گوشی نوکیا خود را تعمیر کنند . همچنین طبق اعلام این شرکت ، گوشی نوکیا G۴۲ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خود به کاربران اجازه استفاده تا ۳ روز از این گوشی را می‌دهد.

طبق ادعای شرکت نوکیا ، این شرکت گوشی هوشمندی ساخته است که کاربران از امکان تعمیر آن برخوردار هستند . وبسایت این شرکت ادعا می‌کند ، کاربران می‌توانند قطعات لازم را با قیمت مناسبی خریداری کنند. همچنین آموزش‌ هایی در سایت این شرکت قرار گرفته است که تعمیر گوشی کاربران توسط خود آنها را آسان می‌‌کند . این تغییرات ، طول عمر گوشی نوکیا G۴۲ را افزایش می‌دهد و موجب کاهش آلاینده‌ ها و کمک به محیط زیست می‌شود .

باید دید با توجه به قیمت‌هایی که برای بسته‌هایی تعمیر نوکیا در نظر گرفته شده است، این تغییر برای کاربران ایرانی هم مقرون به صرفه خواهد بود یا خیر .

باتری با دوام 3 روزه

شرکت اچ‌ام‌دی سازنده گوشی هایی نوکیا باور دارد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی می‌تواند پاسخگوی نیاز سه روز کاربران با استفاده‌ متوسط باشد.

شرکت نوکیا با پشتیبانی ۳ ساله و به روز رسانی‌ های ماهانه امنیتی نشان داده ، امنیت کاربران از اهمیت ویژه برا‌ی آن ها برخوردار است. با اندروید ۱۳ کاربران قابلیت کنترل بیشتری را برای دسترسی برنامه‌ ها به عکس و ویدیو های خود دارند .

همچنین دوربین سه‌ گانه این گوشی با استفاده از آخرین AI شرکت نوکیا توانایی ثبت تصاویر با کیفیت در هر شرایط نوری را به کاربران می‌دهد. این گوشی هم مانند سایر گوشی‌ های نوکیا از طراحی ساده‌ای برخوردار است و در دو رنگ بنفش و خاکستری عرضه می‌شود . قیمت گوشی نوکیا G42 زمان عرضه ۲۰۰ پوند بوده و پیش‌ بینی می‌شود با قیمتی بیش از ۱۵ میلیون تومان وارد بازار ایران شود.

گوشی نوکیا جی۴۲ با اسنپدراگون ۴۸۰+ همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم تجربه میان رده‌ای خوبی را برای کاربران دارد . در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی ،‌ کابران می‌توانند با میکرو اس‌دی حافظه موبایل خود را بیشتر کنند ؛ همچنین شرکت نوکیا قول به روز رسانی برای سیستم عامل این گوشی به مدت ۲ سال را داده است .

نقاط ضعف محصول جدید نوکیا

گوشی نوکیا G۴۲ در کنار ویژگی های مثبت، ضعف‌هایی هم دارد که عبارتند از: عکس‌برداری ضعیف در نور کم، پشتیبانی نکردن از شارژ بدون سیم و رزولوشن پایین نمایشگر.

البته این نقاط ضعف شاید در برای ویژگی‌های مثبت این محصول چندان پررنگ نباشند.

در مورد ویژگی‌های فنی محصول جدید گوشی موبایل نوکیا گزارش معرفی گوشی نوکیا G42 را بخوانید.

آخرین اخبار و بررسی‌های حوزه تکنولوژی را در بخش استارتاپ دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.