فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۸۷۸۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد

یک شرکت کانادایی برای آمریکا پنل های خورشیدی می‌سازد

یک شرکت کانادایی برای آمریکا پنل های خورشیدی می‌سازد

شرکت انرژی کانادایی (Canadian Solar) در حال ساخت یک کارخانه تولید پنل های خورشیدی و سلول‌های فتوولتائیک خورشیدی با ظرفیت تولید سالانه پنج گیگاوات در ایندیانا است. این کارخانه با تولید 20000 ماژول پرقدرت در روز، بزرگترین کارخانه تولیدی Canadian Solar در آمریکا خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت انرژی کانادایی (Canadian Solar) در حال ساخت یک کارخانه تولید پنل های خورشیدی و سلول‌های فتوولتائیک خورشیدی (PV) با ظرفیت تولید سالانه پنج گیگاوات بوده که معادل تقریباً 20000 ماژول پرقدرت در روز است.

این شرکت در یک اطلاعیه رسانه‌ای اعلام کرد که این تأسیسات واقع در مرکز تجارت ریور ریج در جفرسونویل، ایندیانا، نشان دهنده سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده بیش از 800 میلیون دلار است.

سلول‌های خورشیدی تولید شده در این مجموعه در کارخانه تجمیع ماژول پنج گیگاواتی که قبلا اعلام شده بود در Mesquite، تگزاس مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این شرکت گفت انتظار می‌رود تولید در تاسیسات جفرسونویل تا پایان سال 2025 آغاز شود.

افزایش فرصت شغلی با ساخت کارخانه پنل های خورشیدی

به نقل از rigzone ، مرکز Mesquite خروجی معادل تقریباً 20000 ماژول پرقدرت در روز خواهد داشت. شرکت Canadian Solarگفت: تاسیسات جدید نشان دهنده سرمایه‌گذاری بیش از 250 میلیون دلار است و تقریباً 1500 شغل ماهر را پس از تقویت کامل ایجاد می‌کند. انتظار می‌رود تولید در اواخر سال 2023 آغاز شود. این شرکت اعلام کرد که این اولین تاسیسات تولیدی شرکت Canadian Solar در آمریکا است و پس از موفقیت‌های خود در تولید در کانادا، چین، برزیل، تایلند و ویتنام است.

اریک هولکامب، فرماندار ایندیانا می‌گوید: «صنعت تولید پیشرفته و قوی ایندیانا، این ایالت را برای کمک به انتقال انرژی جهانی، توسعه و تامین انرژی راه‌حل‌های جدید در باتری‌ها، انرژی خورشیدی و هیدروژن قرار می‌دهد. موقعیت جدید Canadian Solar در آمریکا در جفرسونویل، نیروی کار ماهر Hoosier ما را در مرکز توسعه انرژی خورشیدی قرار می‌دهد و پنل‌های کارآمد انرژی را برای مصرف‌کنندگان در سراسر کشور در دسترس‌تر می‌کند.»

مایک براون، سناتور آمریکا می‌گوید: «ایندیانا در تولید و نوآوری هم در منطقه میان غرب و هم در کشور یک رهبر پرافتخار است. من خوشحالم که می‌دانم این تاسیسات جدید تولید خورشیدی که در جفرسونویل افتتاح می‌شود مشاغل جدید زیادی برای این منطقه ایجاد می‌کند و اقتصاد محلی را تحریک می‌کند.»

توماس کورنر، معاون ارشد شرکت Canadian Solar، با تاکید بر اهمیت این تاسیسات جدید، گفت: تاسیس این کارخانه نقطه عطفی است که ما را قادر می‌سازد تا با پیشرفته‌ترین فناوری در صنعت به مشتریان آمریکایی خود خدمات بهتری ارائه دهیم. دومین مورد از سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت پیش‌بینی‌شده‌ای است که ما انتظار داریم در آمریکا انجام دهیم، زیرا ما به صورت استراتژیک در مورد یک زنجیره تامین انرژی محلی، پایدار و پاک فکر می‌کنیم و الزامات بلندمدت قوانین محتوای محلی IRA را که اخیراً تأسیس شده است، برآورده می‌کنیم. ما از ایالت ایندیانا، شهرستان کلارک و شهر جفرسونویل برای حمایت انتقادی آنها تشکر می‌کنیم و مشتاقانه منتظر همکاری با آنها در حین رشد هستیم.»

مایک مور، شهردار جفرسونویل، می‌گوید: «شهر جفرسونویل خوشحال است که شرکت Canadian Solar مرکز تجاری ریور ریج را به عنوان جدیدترین مرکز تولید حیاتی خود در آمریکا انتخاب کرده است. آنها نه تنها سرمایه‌گذاری مالی زیادی در جامعه ما انجام می‌دهند، بلکه به یکی از بزرگترین کارفرمایان تک سایت در منطقه لوئیزویل بزرگ تبدیل خواهند شد. هنگامی که به تولید کامل برسند، تعداد کلی کارمندان آن‌ها شامل بیش از ۱۵۰ مهندس در این واحد خواهد بود.»

این سرمایه‌گذاری یک پیروزی برای صنعت انرژی خورشیدی آمریکا است و به ایجاد مشاغل و تقویت اقتصاد محلی کمک خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.