خبر مهم:

کد مطلب: ۱۴۹۰۱۸

مراجعه سه برابری مردم به دولت الکترونیک

مراجعه سه برابری مردم به دولت الکترونیک

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مراجعه مردم از دیروز تاکنون به دولت الکترونیک سه برابر رشد داشته است، گفت: در پایان چهار سال فعالیت در وزارت ارتباطات باید اعلام کنم تمام برنامه هایی که در ابتدای کار به مجلس اعلام کردم، انجام شده است.

محمود واعظی وزیر ارتباطات بعد از افتتاح کارپوشه ملی ایرانیان و مرکز شماره دو داده دولت با اشاره به افتتاح بهره برداری از فاز نخست دولت الکترونیک و همراه گفت: از دیروز که دولت الکترونیک رسما فعالیت خود را آغاز کرد مردم اقبال خوبی به آن نشان دادند بطوریکه رجوع مردم به آن به سه برابر افزایش پیدا کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی افزود: ضمن اینکه از روز گذشته سه دستگاه اجرایی دیگر نیز به ٥١ دستگاهی که در شبکه دولت الکترونیک بودند نیز اضافه شدند که یکی از آنها دستگاهی است مه مراجعه بالای مردمی دارد و همیشه به دنبال این بودیم که آنان نیز به دولت الکترونیک اضافه شوند.

واعظی با اعلام اینکه تا چند روز آینده سازمان ثبت و اسناد کشور که مراجعه بالایی از سوی دستگاه های مختلف دارد نیز به دولت الکترونیک اضافه می شود، در مورد وضعیت اقدامات وزارت ارتباطات در پایان دولت یازدهم اظهار کرد: ما دو گونه اهداف داریم نخست برنامه هایی که در ابتدای کار در وزارت ارتباطات به مجلس ارایه کردم به همه آنها عمل شده و همه آنها با کمک همکارانم در وزارت ارتباطات انجام شده است.

بالاترین مقام مسوول حوزه ICT در کشور با تشکر از مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، قوای سه گانه و دیگر دستگاه هایی که در انجام وظایف کمک کردند، تصریح کرد: در وزارت ارتباطات در دولت یازدهم اعتقادی به کار فردی نداشتیم و همه برنامه ها به صورت گروهی و با کمک یکدیگر انجام دادیم.

عضو کابینه دولت یازدهم با بیان اینکه بخش دوم آرزوهایی بود که شاید نتوانستم در وزارت ارتباطات آنها را اجرا کنم، خاطرنشان کرد: یکی از این آرزوهام این بود که همه مردم می توانستند از شبکه های بومی اجتماعی استفاده کنند که با سرعت بیشتری هزینه کمتری بپردازند و بتوانند پیام ها، عکس ها و ویدئوهاشان را منتقل کنند و اطمینان داشته باشند که تمام اطلاعات در داخل کشور است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.