کد مطلب: ۲۲۳۲۲۷

لازمه حل معضل بیکاری استفاده از کالای داخلی است

لازمه حل معضل بیکاری استفاده از کالای داخلی است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه استفاده از کالای داخلی منجر به تولید و هم رونق اقتصادی می‌شود، گفت: لازمه حل معضل بیکاری استفاده از کالای داخلی است.

رحیم شهرتی اظهار کرد: به نظر من لازمه تحقق این شعار عبور از مرحله شعار است که باید به سطوح مختلف جامعه کشیده شود.

به گزلرش تجارت‌نیوز ، وی با بیان اینکه این شعار خطاب به عموم مردم ایران است و لازمه تحقق آن هم همراهی آحاد مردم است، افزود: البته مسوولان هم نه با حرف، بلکه باید در عمل پایبندی خود را به این شعار نشان دهند و مردم هم اگر ببینند که مسوولان کالای داخلی مصرف می‌کنند خودشان ترغیب می‌شوند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی، الزامات تحقق شعار امسال را داشتن عرق ملی در مصرف کالای تولید داخل دانست و گفت: اگر بخواهیم معضل بیکاری حل شود باید ضمن حمایت از کالای تولید داخل، در مصرف کالا هم اولویت با محصولات داخلی باشد.

شهرتی فر با تاکید بر اینکه مسوولان باید زمینه و بستر را برای بخش خصوصی جهت ترویج استفاده از کالای وطنی فراهم کنند، افزود: مسوولان باید بصورت نمادین کالاهای ایرانی مصرف کنند تا مردم ببینند که همه حامی کالای داخلی هستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه در پیامی به مناسبت آغاز سال 1397، سال جدید را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند.

معظم له در این پیام فرمودند: امیدوارم ان‌شاءالله خدای متعال کمک کند، هم به مسئولان هم به مردم که بتوانند وظایف خودشان را به بهترین وجهی انجام بدهند و امسال این شعار را -که شعار «حمایت از کالای ایرانی» است- به معنای واقعی کلمه به تحقّق برسانند.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.