خبر مهم:

کد مطلب: ۲۳۱۶۷۰

هدف‌گذاری رشد ۲ برابری حجم اقتصاد دانش‌بنیان کشور در سال ۹۷

هدف‌گذاری رشد ۲ برابری حجم اقتصاد دانش‌بنیان کشور در سال ۹۷

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: در تلاش هستیم تا حجم اقتصاد دانش‌بنیان حداقل دو برابر شود.

سورنا ستاری صبح یک‌شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی قرچک طی سخنانی با بیان این که نیروی انسانی فوق‌العاده‌ای در کشور وجود دارد، گفت: باید با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور تلاش کنیم و در این راه از ظرفیت نیروی انسانی کشور بهره کافی را ببریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را نسبت به کارهای معمول صورت‌گرفته در کشور فناور دانست و گفت: در سال ۹۷ این روند رشد علمی و فناوری ادامه خواهد داشت.

ستاری به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» اشاره کرد و گفت: توسعه استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از پایه‌های معاونت علمی و فناوری است، که این امر در واقع حمایت از کالای ایرانی به شمار می آید.

ستاری با بیان این که در تلاشیم تا حجم اقتصاد دانش‌بنیان حداقل دو برابر شود، اضافه کرد: رشد ما در سال گذشته قابل قبول بوده اما هنوز با استانداردهای مد نظر فاصله زیادی داریم.

وی توسعه استارت‌آپ‌های حوزه«آی‌. تی» و شرکت‌های حوزه فناوری را قابل ملاحظه خواند و گفت: باید با چتر پوششی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رشد و توسعه را حفظ کرده و شتاب بخشیم.

دیدار با خانواده های شهدا را مغتنم بشماریم

براساس این گزارش، ستاری پیش از بازدید از شهرک صنعتی قرچک با خانواده شهید والامقام «جواد محبی» نیز دیدار داشت.

وی در این دیدار طی سخنانی دیدار با خانواده شهدا را نعمتی بزرگ دانست و گفت: باید دیدار با خانواده شهدا را مغتنم بشماریم و قدر نعمت‌هایی که خدا به شما داده را بدانیم.

منبع:مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.