فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۳۶۹۳۲۱

مشاغل غیررسمی راسته کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب (گزارش تصویری)

مشاغل غیررسمی راسته کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب (گزارش تصویری)

در روزهایی که نمایشگاه کتاب برپا شده است، راسته کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب تهران، با رونق کمی رو به رو است. اما در کنار همین بازار کم‌رونق، چه مشاغل غیررسمی‌ای پا گرفته‌اند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در روزهایی که نمایشگاه کتاب برپا شده است، راسته کتاب‌فروشی‌های خیابان انقلاب تهران، با رونق کمی رو به رو است. اما در کنار این همین بازار کم‌رونق، چه مشاغل غیررسمی‌ای پا گرفته‌اند؟ با گزارش تصویری تجارت‌نیوز همراه باشید.(عکس‌ها از شکیبا شیرازی)

2 38

در اینجا، خدماتی مثل تعمیرات کفش هم عرضه می‌شود. 7 27 دست‌فروشانی هستند که با سلیقه و نیاز جوانان پیش می‌روند و پیکسل و بج‌های مورد علاقه جوانان را می‌فروشند. 5 31 در راسته کتاب‌فروشی خیابان انقلاب پوشاک هم می‌فروشند. 6 35 در راسته کتاب فروشی خیابان انقلاب کفش هم می‌فروشند. 10 24 در راسته کتاب فروشی خیابان انقلاب، انواع مشاغل غیررسمی پا گرفته است. 12 32 در این راسته، جوان 27 ساله ای برای تامین هزینه‌های زندگی‌اش در کنار خیابان کمربند می‌فروشد 4 21 در این راسته بساط مرد میان سالی وجود دارد که پیژامه‌هایی که خود در خانه می‌دوزد را می‌فروشد. 8 32 فروشنده دایره‌های جادویی، در گوشه‌ای بساط کرده و مشتری پر و پا قرص اش نوجوانان هستند. 3 41 در این راسته، عینک‌فروشی که شعارش عینک فروشی سیار است وجود دارد. 15 18 در بساط فروشندگان دستگاه کارت‌خوان هم وجود دارد. 1 45 مرد جوانی در این راسته ماگ‌هایی می‌فروشد که می‌گوید این ماگ‌ها از کارگاه پدری‌اش هستند 14 25 در این راسته می‌توانید فقط با 10 هزار تومان شال بخرید. 19 12 جوانی برای تامین هزینه دانشگاه‌اش در کنار خیابان جوراب‌هایی با مدل و رنگ‌های متنوع می‌فروشد. 17 16 اسباب‌بازی‌های جدید و جذاب هم در این راسته وجود دارند. 2 34 در این خیابان انواع بن خریداری می‌شود. 9 32 کتاب فروشی که مقابل خانه یا انباری‌اش بساط کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.