کد مطلب: ۴۴۳۴۰۲

رئیس‌جمهور اعلام کرد:

سود ۱۲ درصدی وام یک میلیون تومانی حذف شد / «قبل ماه رمضان پول را پرداخت می‌کنیم»

سود ۱۲ درصدی وام یک میلیون تومانی حذف شد / «قبل ماه رمضان پول را پرداخت می‌کنیم»

رئیس‌جمهور گفت: وام یک میلیون تومانی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مردم قرار می‌گیرد و سود ۱۲ درصدی این وام را دولت به عهده گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس‌جمهور در جلسه ستاد اقتصادی دولت گفت: قرار شد وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه پرداخت شود و سود وام را دولت پرداخت کند.

حسن روحانی در خصوص زمان واریز این وام اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا قبل از ماه رمضان این پول را پرداخت کنیم و از تیر ماه به تدریج از یارانه خانوار کم می‌کنیم.(فارس)

سود ۱۲ درصدی وام یک میلیون تومانی در حالی حذف شده است که روز گذشته علی ربیعی، سخنگو دولت در نشست خبری گفت: دولت به دلیل تحریم، کاهش قیمت نفت و هزینه مبارزه با کرونا این میزان از وام را با کمک بانک مرکزی که نرخ سود را از ۱۸ به ۱۲درصد کاهش داد که این پول هم برای دولت نبوده است بلکه در اختیار بانک مرکزی بوده است.

وی ادامه داد: ای کاش پول زیاد داشتیم، تحریم نبودیم و می‌توانستیم نفت بیشتر بفروشیم که با حمایت بیشتر در کنار مردم قرار می‌گرفتیم و این وضعیت را طی می کردیم. اما در حال حاضر از اردیبهشت تسهیلات مربوط به کمک به خانواده ها برای مبارزه با کرونا پرداخت خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.