فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۴۴۵۰۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۷ میلیون خانوار متقاضی وام کرونا شدند / چه تعداد خانوار باقی ماندند؟

۱۷ میلیون خانوار متقاضی وام کرونا شدند /  چه تعداد خانوار باقی ماندند؟

طبق اعلام وزیر کار، ظهر امروز لیست ۱۷ میلیون سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم واریز شود.

به گزارش تجارت‌‌نیوز ، طبق اعلام مقامات، قرار است وام یک میلیون تومانی در روز پنج‌شنبه هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص پیامک‌های ارسال شده به این وزارتخانه در توئیتر خود نوشت: «پس از بررسی پیامک‌های متقاضیان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا، ظهر امروز لیست ۱۷،۱۵۳،۰۲۱ سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود. واریز درخواست‌های دریافتی پس از امروز نیز از دهم اردیبهشت انجام می‌شود»

در این خصوص روابط عمومی بانک مرکزی نیز اطلاعیه‌ای منتشر کرده است.

در اطلاعیه آمده، در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته است. لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام می‌کند.

هفت میلیون خانوار باقی ماندند

بنابراین اگر لیست همه ۱۷ میلیون خانواری که پیامک ارسال کرده‌اند فردا از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به بانک مرکزی ارسال شود، ظرف ۲۴ ساعت یعنی از ظهر پنج‌شنبه وام یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

حسین میرزایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا روز گذشته گفت: افرادی که تا هفتم اردیبهشت پیامک بزنند، پنجشنبه آینده وام یک میلیون تومانی برایشان واریز می‌شود.

از آن جایی که تعداد خانوارهای یارانه‌بگیر کشور ۲۴ میلیون خانوار است و ۱۷ میلیون آن پیامک خود را تا روز دوشنبه ارسال کرده‌اند، واریز وام حدود هفت میلیون خانوار باقی مانده که تا هفتم اردیبهشت پیامک بزنند، در پنج‌شنبه هفته آینده انجام خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.