خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۵۰۰۹

عرضه فبلت ۷۰۰ دلاری اچ پی

فبلت تازه ساخت شرکت اچ پی موسوم به Elite x3 تا چند هفته دیگر روانه بازارهای جهانی می شود. قیمت این محصول 699 دلار خواهد بود. به نقل از پی سی مگ، با استفاده از پرت یواس بی و اترنت می توان از این فبلت در قالب یک لپ تاپ استفاده کرد. در صورت خرید

فبلت تازه ساخت شرکت اچ پی موسوم به Elite x3 تا چند هفته دیگر روانه بازارهای جهانی می شود. قیمت این محصول 699 دلار خواهد بود.
به نقل از پی سی مگ، با استفاده از پرت یواس بی و اترنت می توان از این فبلت در قالب یک لپ تاپ استفاده کرد. در صورت خرید هدست و داک رایانه های دسکتاپ قیمت این فبلت به 799 دلار افزایش می یابد.

فبلت یاد شده با نمایشگر 6 اینچی مجهز به پردازنده چهار هسته ای و 2.15 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 820 ساخت کوآلکوم است و چنانچه گفته شد می توان با نصب لوازم جانبی به راحتی آن را به لپ تاپ یا رایانه شخصی مبدل نمود.

به گزارش فارس، با نصب این فبلت به نمایشگر می توان فایل های ذخیره شده بر روی آن و از جمله فایل های آفیس را با دقت و وضوح بیشتر مشاهده کرد. به خصوص که داک لپ تاپ آن با پردازشگر Elite x3 سازگاری کامل دارد. این محصول مجهز به ویندوز 10 است و البته امکان نصب ویندوزهای قدیمی تر هم بر روی آن وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.