خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۲۶۳

مجازات گوگل برای سایت‌های نمایش دهنده تبلیغات مزاحم

مجازات گوگل برای سایت‌های نمایش دهنده تبلیغات مزاحم

گوگل قصد دارد سایت‌های نمایش دهنده تبلیغات اینترنتی مزاحم موسوم به pop-up را مجازات کند. نمایش این آگهی‌ها به خصوص بر روی نمایشگرهای تلفن همراه کاربران را به شدت اذیت می‌کند.به نقل از ورج، این شرکت می گوید با توجه به حجم نارضایتی کاربران از این نوع تبلیغات، از طرف گوگل با آنها تماس گرفته

1c63349d5f1ac55a267db3d57653caa7_XL.jpg گوگل قصد دارد سایت‌های نمایش دهنده تبلیغات اینترنتی مزاحم موسوم به pop-up را مجازات کند. نمایش این آگهی‌ها به خصوص بر روی نمایشگرهای تلفن همراه کاربران را به شدت اذیت می‌کند.به نقل از ورج، این شرکت می گوید با توجه به حجم نارضایتی کاربران از این نوع تبلیغات، از طرف گوگل با آنها تماس گرفته می شود و هشدار داده خواهد شد که در صورت عدم حذف آگهی های مزاحم رتبه بندی آنها در این جستجوگر کاهش می‌یابد.

البته این امر به معنای مقابله با تمامی سایت های نمایش دهنده آگهی های pop-up نیست و اگر سایتی این نوع آگهی ها را نمایش دهد، ولی دارای مطالب ارزشمند نیز باشدممکن است در رتبه های بالای جستجوگر گوگل ظاهر شود. اما در زمان مقایسه و تصمیم گیری نهایی جستجوگر برای نمایش دو سایت تقریبا برابر وجود آگهی های pop-up به عنوان عامل منفی عمل می کند.

گوگل تا کنون بارها الگوریتم های جستجوی خود را تغییر داده تا به ادعای خود کاربران را به سمت نتایج جستجوی مفیدتر و دقیق تر هدایت کند. این شرکت سال گذشته از ارتقای رتبه سایت های سازگار با گوشی و تبلت خبر داد و در سال 2014 هم به سایت های بهره مند از قابلیت رمزگذاری بهتر نمره خوبی داد.

این موتور جستجو می گوید اعمال تغییرات جدید از سال آینده میلادی و از تاریخ 10 ژانویه آغاز می شود و از آن زمان رتبه سایت هایی که محتوای مفیدشان به سادگی قابل دسترس نباشد تنزل می یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.