فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۵۴۵۱۶۹

قاضی‌زاده هاشمی، نامزد انتخابات:

مشکلات بورس را ۳روزه می‌توان حل کرد

مشکلات بورس را ۳روزه می‌توان حل کرد

قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با بیان اینکه مشکل بورس را ۳ روزه می‌شود حل کرد، گفت: این موضوع دستور حکومتی و از سوی رئیس‌جمهور می‌خواهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست‎جمهوری ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز یک در نشست خبری شرکت کرد. گزیده‌هایی از سخنان او را در ادامه می‌خوانید.

-دولت سلام و دولت تحول را با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید نه فقط برای دولت بلکه مسیری برای اصلاح نگاه‌ها و رویکردها تشکیل می‌دهم.

-مشکل بورس را ۳ روزه می‌شود حل کرد. این موضوع دستور حکومتی و از سوی رئیس‌جمهور می‌خواهد.

-می‌خواهیم دولت را از دره ناکارآمدی سیاست‌بازان، نجات دهیم تا عملگرایان متعهد کار را در دست بگیرند. امیدواریم دیگر شاهد رفیق‌بازی نباشیم و جوانان شایسته در رأس امور قرار گیرند.

-در دوره انتخابات معمولا ائتلاف‌هایی شکل می‌گیرد و تعهدهایی داده می‌شود و بعد حلقه‌هایی درست می‌شود؛ حلقه نیاوران، جماران، علم و‌ صنعت، امیدواریم دیگر شاهد اداره کشور با حلقه‌ها نباشیم و نان و آب مردم را به‌گروگان نگیرند.

-هرچند مراکز قانونی باید به تعهداتی که دولتمردان داده‌اند رسیدگی کنند، اما فراموش نکنیم که امیرالمومنین می‌فرمایند بیت‌المال را حتی اگر کابین زنان‌تان‌کرده باشید، باز خواهیم ستاند. عادت شده که وقتی دوره یک دولت تمام می‌شود، گفته می‌شود که دیگر تمام شد، درحالی اینطوری نیست. البته بزرگ‌ترین دادگاه، افکار عمومی است.

-کسی که می‌خواهد در انتخابات بیاید قرار نیست مانند جهانگیری عمل کند، ما که نمی‌خواهیم «جهانگیری‌طور» عمل کنیم. آقای رئیسی برادر بزرگ ما است و سالیان سال است به ایشان ارادت داریم اما ما می‌خواهیم حرفهای‌مان را به مردم عرضه کنیم. حال اگر جبهه انقلاب به خطر افتاد و این شرط ایجاد شد حاضرم همکاری کنم و به بحث در مورد انصراف بپردازیم.

-مردم حس می‌کنند به آنها خیانت شده است و از ساختارها ناراضی‌اند چرا که بعضا فساد و رشوه دیده می‌شود. من امیدوارم با توجه به اینکه بنا داریم ۴۰ سال دوم انقلاب را ایجاد کنیم اصلاحات اساسی ایجاد کرد چرا که می‌خواهیم حرفهایمان را به مردم بزنیم و بگوییم می‌توان اصلاحات ساختاری ایجاد کرد.

-ما حتما بهتر از دولت فعلی مذاکرات وین را به نتیجه خواهیم رساند، با انشانویسی و مقاله خوانی در مذاکرات مخالفم. باید معلوم باشد دیپلماسی مذاکره معامله است، باید مشخص باید چه می‌دهیم و به ازای آن چه می‌گیریم. آمریکایی‌ها مُزور هستند لذا باید معاهده از منظر حقوق بین‌الملل محکم باشد بنابراین بنا داریم این را با قوت جلو ببریم.

- یکی از مشکلات این است که دولت‌های گذشته جزیره‌ای عمل کردند، در نتیجه آن ارز کنترل نشد و منابع ارزی ما نابود شد.

-متاسفانه در دولت‌های قبل شاهد این برنامه‌ها نبودیم حتی این اواخر عملا جیب مردم را می‌زدند و به حای آنکه دولت فدای مردم شود مردم فدای دولت شدند.

منبع: فارس

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.