کد مطلب: ۵۴۸۵۴۹

زمان دومین مناظره انتخاباتی کی است؟

زمان دومین مناظره انتخاباتی کی است؟

پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در روز شنبه، ۱۵ خرداد ماه قرار است دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه پیش‌رو باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در روز شنبه، ۱۵ خرداد ماه قرار است دومین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری روز سه‌شنبه پیش‌رو باشد.

آن طور که تا پیش از این اعلام شده، پیرو مصوبه جدید مورخ نهم خرداد ۱۴۰۰، کمیسیون تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در چهارمین نشست خود به ریاست وزیر کشور مبنی بر لزوم تغییر روزهای پخش زنده سه مناظره نامزدهای انتخابات و با توجه به بررسی‌های انجام شده، زمان مناظره‌های مذکور برای روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد تعیین شده و سازمان صدا و سیما می‌باست ضمن تمهید و اقدام لازم برای برگزاری این مناظره‌ها فورا مراتب را به نامزدها و نمایندگان آن‌ها اطلاع دهد.

مدت زمان مناظره‌های انتخاباتی هر کدام سه ساعت خواهد بود.

برنده مناظره اول که بود؟

پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نظرسنجی درباره برنده این مناظره آغاز شده است. در این مناظره با موضوع اقتصادی کدام کاندیدا موفقیت بیشتری داشت؟

سایت‌ها و کانال‌هایی پس از این مناظره اقدام به نظرسنجی کرده‌اند.

سایت عصر ایران با حدود ۴۹ هزار نفر مشارکت‌کننده نتایج این نظرسنجی را این طور اعلام کرده که نفر اول ابراهیم رئیسی با کسب حدود ۶۲ درصد آرا و نفر دوم عبدالناصر همتی با کسب ۲۲ درصد آرا بوده است.

اما خبرگزاری ایسنا در نظرسنجی خود هرچند به تعداد مشارکت‌کننده‌ها اشاره نکرده اما بیشترین آرا را متعلق به عبدالناصر همتی می‌داند. در این نظرسنجی نفر دوم که بیشترین رای را آورده، ابراهیم رئیسی است.

سایت خبرآنلاین هم نظرسنجی‌ای را برای مخاطبان خود فعال کرده که تاکنون میزان مشارکت‌کنندگان مشخص نیست اما نتایجی مشابه ایسنا داشته است. نفر اول بیشترین آرا را عبدالناصر همتی با ۶۲ درصد آرا و نفر دوم بیشترین آرا را ابراهیم رئیسی با ۲۱ درصد آرا داشته است.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه انتخابات ۱۴۰۰ دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.