کد مطلب: ۵۵۰۱۵۹

رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

سالانه ۵۰ میلیارد دلار یارانه‌ پنهانی، به جیب مفت‌خورها می‌رود

سالانه ۵۰ میلیارد دلار یارانه‌ پنهانی، به جیب مفت‌خورها می‌رود

محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سالانه ۵۰ میلیارد دلار از یارانه‌های پنهانی، از جیب این ملت به جیب مفت‌خورها می‌رود. با حرف مفت نمی‌توان کشور را اداره کرد، بر این اساس است که نمی‌توان کشور را با این وضع اداره کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی روز چهارشنبه ۱۹خرداد ۱۴۰۰در گردهمایی اقوام ایرانی گفت: سال ۱۴۰۰سال گشایش امور خواهد بود و غم و غصه‌ها کنار خواهد رفت و آغاز دوران جدیدی را برای شکوفایی ملت ایران در میدان اقتصاد و صعنت و کشاورزی، فرهنگ و برادری و دوستی شروع خواهیم کرد. این آغاز برای وحدت و برادری و دوستی همه اقوام سربلند ایرانی است.

وی افزود: من دولتم را با کمک همه اقوام ایرانی شکل خواهم داد. هیچ قوم و استانی در دولت من، بدون نماینده نخواهد بود. از برادران اهل سنت، اعراب، ترک‌ها، بلوچ‌ها، کردها و همه استان‌ها وزیر و معاون وزیر خواهیم داشت. ما انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی را با هم و در کنار هم برپا کردیم و در دفاع مقدس کنار هم بودیم. نمی شود که ۲۵استان در اداره کشور نقش نداشته باشند. دو جناح سیاسی که با هم دعوا دارند، بقیه آحاد ملت را از قطار انقلاب پیاده کرده‌اند.

رضایی گفت: دولت ما قطار انقلاب را بزرگ خواهد کرد و صندلی برای سوار شدن ایرانیان خارج از کشور هم در نظر می‌گیرد. پنجاه درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند و باید فعال شوند. جوانان ما الان بیکار و کارخانجات ایرانی تعطیل هستند. اقوام ایرانی و اقلیت ها را به عنوان فرصت و کلید طلایی پیشرفت باید دید و نه تهدید. اقوام ایرانی، کشور را تا کنون حفظ کرده اند. اکثر مرزهای ما را در طول تاریخ برادران اهل سنت حفظ کرده اند و دشمن را متوقف کرده اند.

وی افزود: سالانه ۵۰ میلیارد دلار از یارانه‌های پنهانی، از جیب این ملت به جیب مفت‌خورها می‌رود. دیشب در مناظره گفتم که با حرف مفت نمی‌توان کشور را اداره کرد، بر این اساس است که نمی‌توان کشور را با این وضع اداره کرد. کدام خانواده ایرانی می‌داند فردا قیمت مسکن و گوشت و حمل و نقل چقدر می‌شود؟ بورس چه می‌شود؟

رضایی گفت: رابطه خوبی که بین من و مقام معظم رهبری وجود دارد، دست من را برای خدمت بازتر می‌کند که با رهنمودهای ایشان، سیاست‌های کلی ابلاغی ایشان را اجرا کنم و تحولی اساسی را از بالا تا پایین با دست شما پیاده کنم. سربازان ما در ساحل مدیترانه دارند از صلح وامنیت پاسداری می‌کنند و شایسته نیست که خانواده‌هاشان نگران وضع معیشت باشند.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.