کد مطلب: ۵۵۱۳۷۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

زمان مناظره سوم انتخابات / کدام کاندیدا فرصت دفاع دارد؟

زمان مناظره سوم انتخابات / کدام کاندیدا فرصت دفاع دارد؟

پس از تغییر در برنامه پخش سومین مناظره انتخاباتی، هرچند ممکن است برنامه جدید هم تغییر کند اما تا این لحظه اعلام شده که این برنامه ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۲ خرداد ماه اجرا خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق برنامه از پیش تعیین شده قرار بود مناظره سوم انتخابات ۱۴۰۰ در ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۱ خرداد ماه اجرا و پخش شود اما ساعاتی پیش از این مناظره، ناگهان اعلام شد که این برنامه تغییر کرده است.

طبق اعلام روابط عمومی رسانه ملی، این مناظره شنبه ۲۲ خرداد از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می‌دهد و رادیو‌های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

مناظره اول نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید و مناظره سوم شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷ با موضوع «دغدغه‌های مردم» پخش خواهد شد.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته قبل از مناظره دوم؛ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به این ترتیب وارد محوطه جام جم خواهند شد و بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سؤالات خبرنگاران خواهند بود: ۱- علیرضا زاکانی، ۲-محسن رضایی میرقائد،۳-محسن مهرعلیزاده،۴-سید ابراهیم رییسی،۵-عبدالناصر همتی،۶-سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی و ۷-سعید جلیلی.

پیش از آغاز مناظره آخر همانند دو مناظره قبل بر اساس قرعه کشی شماره صندلی نامزد‌ها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد.

روند ورود، استقبال، مصاحبه و قرعه کشی همانند دو مناظره قبل از ساعت ۱۵ و ۱۵ شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه‌های یک و خبر سیما خواهد رفت.

2

طبق آخرین اعلام قرار است این مناظره امروز ساعت ۱

از سوی دیگر اعلام شده شکایت عبدالناصر همتی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به موارد مطروحه در مناظره، در کمیسیون تبلیغات انتخابات بررسی و به مدت ۶ دقیقه برای وی فرصت احقاق حق منظور شد.

سید احسان قاضی زاده هاشمی، عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نیز از برگزاری جلسه برای تغییر در نحوه ساختاری مناظره سوم خبر داده و به ایسنا گفته است: بر اساس مصوبه کمیسیون، مقرر شد دولت در یک برنامه ضبط شده به مدت ۸ دقیقه، به اظهارات نامزدهای انتخابات در جریان نخستین مناظره پاسخ داده و از عملکرد خود دفاع کند.

این نماینده مجلس یازدهم درباره شکایت «سید ابراهیم رئیسی» و «سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی» دو نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دفاع از خود در برابر مطالبی که دیگر نامزده‌ها در مناظره اول و دوم به آنها گفتند، خاطرنشان کرد: کمیسیون به آقای رئیسی ۵ دقیقه و به آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نیز ۲ دقیقه زمان برای دفاع از خود داد که البته این دو نامزد از وقت پاسخگویی خود صرف نظر کردند.

آخرین اخبار درباره انتخابات را از صفحه انتخابات ۱۴۰۰ دنبال کنید. درباره اینکه کدام کاندیدا تا این لحظه در نظرسنجی‌ها موفق است نیز می‌توانید گزارش زیر را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.