کد مطلب: ۲۳۹۵۱۶

بازخوانی روند اوراق تسهیلات مسکن، از ابتدای ۹۶ تا امروز

بازخوانی روند اوراق تسهیلات مسکن، از ابتدای 96 تا امروز

این اوراق توسط بانک مسکن منتشر می‌گردد. این بانک “حساب سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز” را ایجاد نموده به طوریکه سپرده گذاران این حساب علاوه بر دریافت سود سپرده کوتاه مدت عادی، از اوراق تسهیلات مسکن نیز بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دارندگان این اوراق می‌توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن و ارائه گواهینامه‌های خود و مدارک مربوط به ملک مسکونی مورد نظر اقدام به اخذ تسهیلات کنند. ملک مورد نظر باید مشخصات تعریف شده توسط بانک را داشته باشد و نرخ سود تسهیلات اعطایی از محل این اوراق نیز معادل نرخ سود بخش مسکن بدون سپرده است. حداکثر مدت بازپرداخت تسهیلات پرداختی از محل این اوراق براساس میزان تسهیلات دریافتی متفاوت خواهد بود. شرایط دریافت تسهیلات از محل این اوراق مانند سقف تسهیلات دریافتی، مشخصات محل مسکونی مورد نظر، درصد سود پرداختی این تسهیلات، مدت اعتبار اوراق تسهیلات و سایر ویژگی های دیگر توسط بانک مسکن تعیین و قابل تغییر است.

اوراق تسهیلات مسکن، از ابتدای 96 تا امروز

9601

نمودار فوق بر أساس تایم فریم روزانه و بازه 13 ماهانه (شاخص قیمت اوراق تسهیلات مسکن) است. با توجه به نمودار, این شاخص از اوایل شهریور ماه ۹۶ یک روند نزولی را در پیش گرفته و درحال حاضر قیمت هر یک از این اوراق در محدوه ۶۳ هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.