کد مطلب: ۲۹۶۳۹۲

هادی نصیری، کارشناس بازار سرمایه پاسخ داد:

دلیل رشد ۳هزار واحدی بورس در کمتر از یک ساعت چیست؟

دلیل رشد 3هزار واحدی بورس در کمتر از یک ساعت چیست؟

دریک ساعت اول معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس با رشد بیش از سه هزار واحدی روند صعودی به خود گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، امروز بازار سرمایه همانند روز گذشته روند صعودی اما پرشتاب در پیش گرفته است. به طوری که هنوز یک ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز سه‌شنبه ( 13 شهریورماه 97) نگذشته بود که بورس تهران شاهد رشد بیش از 3000 واحدی شاخص کل شد. بررسی بازار سرمایه تا به این لحظه حاکی از آن است که نماد‎های « فولاد، فملی،کگل، فارس، پارس» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای « وبملت، وسینا، حکشتی، وتجارت، رانفور» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

هادی نصیری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره علت رشد بیش از سه هزار واحدی شاخص کل بورس، گفت: از روز گذشته سقف نوسان قیمت کلیه محصولات فرآورده‌های نفتی در بورس کالا برداشته شد و این مصوبه باعث شد که نمادهای پالایشی بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل امروز تا به این لحظه داشته باشند.

این کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر اینکه آغاز نسبتا قوی پتروشیمی و پالایشی در جریان معاملات امروز داریم، تصریح کرد: دامنه نوسان قیمت محصولات فولاد در بورس کالا 15 درصد شده است که این موضوع باعث شده که آزادسازی قیمت محصولات فولادی در بورس کالا قوت بگیرد. همچنین سهم‌های دیگر هم مثل زاگرس و پارس به حمایت رسیده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.