کد مطلب: ۳۲۰۴۷۶

شروع سبز بورس

شروع سبز بورس

هنوز یک‌ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز ‌سه شنبه (15 آبان‌ماه ۹۷) نگذشته که بورس تهران شاهد رشد1231 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 185 هزار واحدی شد.

به گزارش تجارت نیوز، هنوز یک‌ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز ‌سه شنبه (15 آبان‌ماه ۹۷) نگذشته که بورس تهران شاهد رشد 1231 واحدی شاخص کل و ورود به کانال 185390 هزار واحدی شد.

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه برای نمادهای زپارس، وتجارت، وسپه، قشرین، وبملت، دزهراوی، پترول، ثنوسا، وبصادر، سپ، نمرینو، دفرا، ونفت، وساخت، خساپا، کاذر، خزامیا، فاراک، فلوله، وپارس صفوف خرید تشکیل شده است که صف خرید برای وتجارت نزدیک به یک میلیارد سهم و برای وسپه 350 میلیون سهم است.

بررسی بازار سرمایه تا به این لحظه حاکی از آن است که نماد‎های «رمپنا، وبملت، وامید، شتران، وبصادر» بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل و نمادهای «پارس، فارس، جم، اخابر، تاپیکو» بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز دارند.

همچنین تا به این لحظه بیشترین افزایش مالکیت حقوقی‌ها مربوط به نمادهای «خساپا، فملی، شپنا، شتران، رمپنا» بوده است و نمادهای « وبصادر،پترول، وبملت، وتجارت، وساخت» بیشترین کاهش مالکیت حقوقی‌ها را به خود اختصاص داده‎اند.

به گفته فعالان بازار سرمایه، جریان معاملاتی امروز بازار سرمایه برخلاف روزهایی که تحریم شروع نشده بود به دلیل حمایت حقوقی‌ها و بزرگان بازار بهتر شده است؛ به طوری که شاخص در 15 دقیقه اول بازار 1200 واحد مثبت شد.

در جریان معاملاتی امروز بازار سرمایه مجوز افزایش سرمایه 85 درصدی ذوب از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی صادر شد و همچنین دعبید هم مجوز افزایش سرمایه گرفته که درصد افزایش سرمایه 200 درصد است که 50 درصد مطالبات و آورده نقدی و 150درصد سود انباشته خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.