کد مطلب: ۳۳۶۲۴۶

۲ عرضه اولیه‌ در راه است

2 عرضه اولیه‌ در راه است

طبق برنامه عرضه اولیه چند شرکت در دستور کار است که بزاگرس و زماهان از سهم‌هایی هستند که در آینده نزدیک در صورت ارسال اطلاعات به‌موقع، عرضه اولیه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای امسال تاکنون عرضه اولیه سهام شرکت‌های پرداخت الکترونیک سامان کیش، پتروشیمی غدیر، کشاورزی و دامپروی بینالود، پتروشیمی پارس، کشت و دام قیام اصفهان، عطرین‌نخ قم، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، داروسازی اوه‌سینا، کشت و صنعت و دامپروری پارس، پتروشیمی بصیر، سنگ آهن گهرزمین، مادیرا و کشاورزی مکانیزه اصفهان انجام ‌شده است و طبق برنامه باید تا پایان سال فروشگاه افق کوروش، تامین سرمایه نوین، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی نوری، پتروشیمی آریاساسول، توسعه برق گیلان، ایمن خودرو شرق، مجتمع کشت و صنعت خرمدره در برنامه عرضه اولیه قرار گرفته‌اند.

امروز چهارشنبه (28 آذرماه 97) طی اطلاعیه‌ای اعلام شد که شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر با نماد بزاگرس در گروه عرضه برق، گاز بخار و آب گرم و زیرگروه تولید انتقال و توزیع نیروی برق در بازار دوم فرابورس ایران ثبت شده است، بنابراین بزاگرس یکی از سهم‌هایی است که در آینده نزدیک در صورت ارسال اطلاعات به‌موقع، عرضه اولیه خواهد شد.

همچنین طی اطلاعیه‌ای اعلام شد که شرکت مجتمع گوشت و مرغ ماهان با نماد زماهان در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه پرورش طیور در بازار دوم فرابورس ایران ثبت شده است، بدین جهت زماهان یکی از سهم‌هایی است که در آینده نزدیک در صورت ارسال اطلاعات به‌موقع، عرضه اولیه خواهد شد.

به گفته بسیاری از کارشناسان بازار سرمایه، با توجه به کوچک بودن سرمایه این شرکت‌ها، مبلغ کمی برای خرید این عرضه اولیه‌ها نیاز است، بنابراین به‌نظر نمی‌رسد تاثیر قابل توجهی بر وضعیت بازار سرمایه داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.